انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه شهید بهشتی برگزار می کند؛
وبینار تفاوت های ساختاری و عملکردی مغز در گروه های اختلال عصبی رشدی
دوشنبه 14 مهر 1399 - 09:01:52

ایران مراسم نیوز: انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه شهید بهشتی، وبینار "تفاوتهای ساختاری و عملکردی مغز در گروههای اختلال عصبی رشدی" را برگزار می کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،بررسی تغییرات ساختاری و عملکردی مغز در حین رشد نرمال بسیار حائز اهمیت است که موجب شده است مطالعات بسیاری در این خصوص با استفاده از روش های تصویربرداری مغز صورت گیرد همچنین در این راستا علاوه بر بررسی مکانیزم نرمال سیستم عصبی، به انحراف های موجود در مسیر طبیعی که منجر به اختلالات عصبی رشدی می شوند نیز توجه خاصی شده است.

بدون شک اینگونه مطالعات کمک شایانی به تشخیص در مراحل اولیه و در نتیجه درمان موثر اختلالات خواهند کرد لذا در پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی نیز مطالعات زیادی در این زمینه صورت گرفته است که یافته های آن در این سخنرانی در اختیار محققان کشور قرار خواهد گرفت.

این وبینار با ارائه رضا خسروآبادی ـ عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی روز شنبه 12 مهرماه ساعت  16:30  الی 17:30 به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در وبینار به لینک  https://meet.google.com/pwg-otbe-gzm  و جهت کسب اطلاعات به آیدی sbu_physics@ مراجعه کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24467/وبینار-تفاوت-های-ساختاری-و-عملکردی-مغز-در-گروه-های-اختلال-عصبی-رشدی
بستن   چاپ