دکتر بهمن حسین زاده، در نوزدهمین نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی: غرفه های برتر در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی و شئونات اسلامی تقدیر می شوند
شنبه 12 مهر 1399 - 18:11:04

ایران مراسم نیوز: مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی در نشست هماهنگی با دست اندرکاران و عوامل برگزاری نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی گفت : همانند سنوات گذشته قصد داریم غرفه های برتر در زمینه رعایت حجاب اسلامی و پروتکل های بهداشتی را انتخاب و هر روزه تقدیر کنیم .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،زمینه رعایت حجاب اسلامی و پروتکل های بهداشتی را انتخاب و هر روزه تقدیر کنیم .
دکتربهمن حسین زاده در ادامه افزود:  نمایشگاه ها امسال با هدف  تحقق جهش تولید برگزار می شوند و همه عوامل با وظیفه شناسی و جدیت باید برای برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه ها اهتمام داشته باشند.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه ها با یک سوم حضور مشارکت کنندگان برگزار می شوند، اظهار داشت: تا به امروز درایت همه همکاران و تمام نیروهای انسانی در مدیریت برگزاری نمایشگاه ها قابل تقدیر بوده است.
رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است دقت و توجه لازم برای بسیج و مشارکت فعالانه همه حوزه ها، جهت هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر نوزدهمین نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی انجام شود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24431/دکتر-بهمن-حسین-زاده،-در-نوزدهمین-نمایشگاه-صنایع-کشاورزی-و-مواد-غذایی-غرفه-های-برتر-در-زمینه-رعایت-پ
بستن   چاپ