حضور فعال و پررنگ شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در نهمین نمایشگاه بین‌المللی MINEX 2020
چهارشنبه 9 مهر 1399 - 08:20:24
ایران مراسم نیوز: آیین افتتاح نهمین نمایشگاه و همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران و نهمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مهندسی مواد و متالوژی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،آیین افتتاح این نمایشگاه صبح امروز با حضور دکتر زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت، دکتر شکوری رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی، دکتر بهرامن رئیس خانه معدن ایران و مهندس نبئی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مواد اولیه صنعت فولاد کشور و یکی از موفق‌ترین شرکت‌های معدنی و صنعتی در حوزه جهش تولید در این نمایشگاه حضوری فعال و پررنگ دارد و غرفه این شرکت همه‌روزه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌باشد.این نمایشگاه از امروز 8 مهرماه تا پنجشنبه‌ 10 مهرماه به مدت 3 روز از ساعت 10 صبح تا 17 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24363/حضور-فعال-و-پررنگ-شرکت-معدنی-و-صنعتی-گل‌گهر-در-نهمین-نمایشگاه-بین‌المللی-MINEX-2020
بستن   چاپ