مشارکت گسترده و امن فعالان و متخصصان صنعت ساختمان در سایه مراقبت های ویژه بهداشتی در نمایشگاه بین المللی تهران
يکشنبه 23 شهريور 1399 - 08:52:36

ایران مراسم نیوز: بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان و نهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی، روز پنج شنبه 20 شهریور ماه جاری،  در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران و با حضور جعفر سرقینی سرپرست وزارت صمت، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، دکتر بهمن عبدالهی رئیس اتاق تعاون ایران، و دکتر بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،در این دوره از نمایشگاه، که از 20 تا 23 شهریور 99 برگزار می شود، برندهای صاحب نام صنعت ساختمان، آسانسور و پله برقی همراه با شرکت ها، و صاحبان کسب وکارهای مختلف مرتبط با صنعت ساختمان، حضوری فعال و گسترده دارند و کل فضای نمایشگاهی از فضای باز گرفته تا تمام سالن ها را در سایت نمایشگاه تهران تحت پوشش قرار داده اند و بازدیدکنندگان در هر نقطه ای از نمایشگاه، شاهد حضور شرکت ها و کسب وکارهای مرتبط با صنعت ساختمان، آسانسور و پله برقی هستند.

به گزارش خبرنگار نشریه اقتصاد و نمایشگاه، موضوع قابل توجه دیگر در این نمایشگاه، فعالیت تیم غربالگری و فراهم شدن تمهیدات و امکانات بهداشتی با رعایت پروتکل ها و ارائه لوازم بهداشتی از جمله ماسک، و مواد ضد عفونی کننده  در تمام سالن ها و فضای نمایشگاه است که به همت تیم نمایشگاهی توانمند اتاق تعاون و با همکاری مدیران و پرسنل شرکت نمایشگاه های بین المللی انجام گرفته است. همچنین  همه حاضران در نمایشگاه در رعایت فاصله ها و نکات بهداشتی، حداکثر تلاش خود را برای رعایت پروتکل ها به کار گرفته اند.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه، در حالی شاهد حضور پر رنگ  کارشناسان، مدیران و فعالان صنعت ساختمان، و حضور گسترده شرکت ها در تمام سالن ها و فضای باز نمایشگاه هستند  که با توجه به فضای رکودی اقتصاد، تعطیلی بسیاری کسب وکارها و بازارها در شرایط شیوع کرونا و در ماه های اخیر، تصور می کردند  که احتمالا نمایشگاه صنعت ساختمان نیز پس از گذشت 8 ماه از شیوع کرونا، با کسادی و رکود مواجه خواهد بود.

اما  فعالیت موثر تیم نمایشگاهی اتاق تعاون ایران در کنار مدیریت توانمند نمایشگاه بین المللی تهران،  موجب شد که  نمایشگاه صنعت ساختمان امسال به رغم  کرونا، با استقبال گرم و پر شور شرکت های فعال در صنعت ساختمان و آسانسور و پله برقی، مواجه شود.

این  گزارش حاکی است: تاکید برگزار کنندگان نمایشگاه بر رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین حضور موثر تیم غربالگری در سالن های نمایشگاه موجب شده که بازدیدکنندگان  با مشاهده ملاحظات بهداشتی و رعایت پروتکل ها در نمایشگاه،  نسبت به نحوه برگزاری نمایشگاه رضایت کافی داشته باشند و در تمام سالن ها و غرفه ها علاوه بر حضور تیم غربالگری و تاکید آنها بر توصیه های بهداشتی، به راحتی به مواد بهداشتی، ماسک و لوازم مورد نیاز شستشو و ضد عفونی کننده، دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این موارد، که رضایت و خیال آسوده برای بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه صنعت ساختمان را از جهت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا فراهم آورده، حضور پر رنگ و گسترده شرکت ها و کسب وکارها از هر صنف و رشته ای در بازار ساختمان و مسکن کشور، موجب شده که امید به رونق نسبی اقتصاد، کسب وکارها و تولید و فروش تقویت شود و پس از ماه ها کاهش رشد اقتصادی و تولید و تعطیلی و کسادی، اکنون شاهد تحرک نسبی بهتری در بازار فعالیت های اقتصادی باشیم.

 

تحقق شعار “جهش تولید” و معرفی فرصت ها، توانمندی ها و پتانسیل های موجود در صنعت ساختمان، لزوم رونق اقتصادی و توسعه‌ کسب و کار در شرایط رکود حاکم بر بخش مسکن، استفاده از ظرفیت‌ها،دانش و توان داخلی در برآوردن نیازهای داخلی در شرایط سخت تحریم و اتکابه دانش بومی سازی شده با معرفی آخرین دستاوردهای داخلی از اهداف برگزاری بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان است.

همچنین به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، نهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی نیز افتتاح شد.

برگزاری این نمایشگاه‌ با رعایت تمام ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی و با اخذ مجوزهای لازم این پیام را به سایر نمایشگاه ها و عوامل آنها در ماه های آینده می دهد، که می توان نمایشگاه با شکوه و چشمگیر و پر رونقی را برگزار کرد و در عین حال ملاحظات بهداشتی و پروتکل ها را رعایت کرد.

بازدید از این نمایشگاه‌ها برای متخصصان حوزه ساختمان به صورت حضوری از ساعت 10 تا 18 و برای عموم مردم و کسانی که بخواهند غیرحضوری نمایشگاه‌ها را دنبال کنند، به صورت آنلاین خواهد بود.

سرپرست وزارت صمت به همراه وزیر راه و شهرسازی همچنین از بخش‌های مختلف این نمایشگاه‌ها بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان مهم‌ترین مسائل، مشکلات و دستاوردهای حوزه مصالح ساختمانی، صنعت ساختمان، قطعات و تجهیزات وابسته قرار گرفتند.

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24020/مشارکت-گسترده-و-امن-فعالان-و-متخصصان-صنعت-ساختمان-در-سایه-مراقبت-های-ویژه-بهداشتی-در-نمایشگاه-بین-ال
بستن   چاپ