جشن یکسالگی بلک دیموند با حضور بلاگرهای حرفه ای
چهارشنبه 5 دي 1397 - 10:24:24
ایران مراسم نیوز: بلک دایموند لاین جدید آرایشی برند مای تولد یکسالگی خودرا در ایونتی باشکوه در حضور اینفلوئنسرهای مطرح ایران جشن گرفت.
به گزارش پایگاه خبری ایران مراسم نیوز،
این برند در آذر 96  در گروه های محصولی رژلب و کرم پودرهای مات و معمولی، ریمل ، پنکیک، کانسیلر و خط چشم  لانچ گردیدو با توجه به استقبال زیاد بانوان ایرانی،محققان R&D طی تلاش مداوم سبد محصولات را توسعه داده  و امروزه با اضافه شدن پرایمر و مدادهای چشم ولب تعداد محصولات بلک دایموند به 82 قلم محصول رسیده است. لازم به ذکر است این محصولات بر اساس آخرین نوآوری های صنعت آرایشی در مجهزترین لابراتوار خاورمیانه و با استفاده از مرغوب ترین مواداولیه از آلمان، فرانسه و ایتالیا در کشور عزیزمان ایران تولید شده است.

محصولات لاین بلک دایموند مانند دیگر محصولات برند مای دارای استانداردهای جهانی بوده و به دفعات به عنوان برترین برند و صادر کننده نمونه انتخاب و مفتخر به دریافت جایزه های گوناگون شده است. شایان ذکر است لاین بلک دایموند افتخار کسب استاندارد ISO 22716 که یکی از معتبرترین استانداردها در حوزه ی آرایشی بهداشتی است را دارد.
ایونت تولد یکسالگی بلک دایموند در یکی از رستوران های تهران و با دعوت از مشهورترین بلاگرهای ایرانی برگزار شد. انتخاب و دعوت بلاگرها توسط تیم حرفه ای دیجیتال مارکتینگ انجام شد تا تاثیرگزاری لازم در فضای مجازی و نسل جوان را داشته باشد. ایونت نیز در فضای صمیمی به همراه سازه های جذاب در سطح استانداردهای اروپایی برگزار گردید. برنامه ها، هدایا و فضاسازی تماما با الگوبرداری از آخرین ایونت های برندهای آرایشی مطرح دنیا اجرا شد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/240/جشن-یکسالگی-بلک-دیموند-با-حضور-بلاگرهای-حرفه-ای
بستن   چاپ