«بفتا» به تعویق افتاد
پنجشنبه 20 شهريور 1399 - 10:47:22

ایران مراسم نیوز:  این دوره از «جوایز بریتانیا» در لس‌آنجلس که زیرشاخه جوایز بفتای انگلیس است، به دلیل تداوم شیوع کرونا به سال آینده میلادی موکول شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،بفتای لس‌آنجلس با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر، گفت: بفتا در لس‌آنجلس ادامه سال 2020 را به تمرکز روی برنامه عضویت سالانه، ابتکار عمل‌های آموزشی و برنامه‌های استعدادیابی ادامه خواهد داد و در این شرایط چالش‌برانگیز بار دیگر تعهد خود را به الهام‌بخشیدن به مردم و حمایت از آنها نشان می‌دهد. از زمان شیوع کرونا، بفتا روی ارائه برنامه‌ها و ابتکارعمل‌های خود به شیوه امن و از طریق پلتفرم‌های مجازی تمرکز کرده است.

اولین جایزه بریتانیا که زیرمجموعه‌ای از جایزه بفتای انگلیس است، در سال 1989 میلادی به آلبرت آر. بروکلی تهیه‌کننده فیلم‌های جیمز باند اهدا شد. از آن زمان تاکنون، این جوایز هرساله برای تقدیر از کار مفاخر برجسته در حوزه نمایش و رابطه میان هالیوود و صنعت سرگرمی انگلیس، برگزار می‌شود. از جمله برندگان این جایزه می‌توان به مارتین اسکورسیزی، آنتونی هاپکینز، استیون اسپیلبرگ، جورج کلونی، کلینت ایست‌وود و هلن میرن اشاره کرد.  

مراسم اهدای جوایز بریتانیا سال گذشته در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان 98) برگزار و در آن از دستاوردهای جکی چان، استیو کوگان، نورمن لیر، جوردن پیل و فیبی والر بریج قدردانی شد.

 
 



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/23984/«بفتا»-به-تعویق-افتاد
بستن   چاپ