وبینار «عکاسی حرفه ای از حیات وحش» برگزار می شود
پنجشنبه 13 شهريور 1399 - 08:42:54

ایران مراسم نیوز: انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشکده منایع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس وبینار «عکاسی حرفه ای از حیات وحش» را برگزار می کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،عکاسی حیات وحش یک ژانر عکاسی است که با مستند کردن اشکال مختلف حیات وحش در زیستگاه طبیعی آنها در ارتباط است. عکاسان حیات وحش علاوه بر اینکه به مهارت عکاسی نیاز دارند، ممکن است به مهارت های میدانی نیز احتیاج داشته باشند. چراکه  نزدیک شدن به بعضی از حیوانات دشوار است و بنابراین شناختی از رفتار حیوان لازم است تا بتوان رفتار حیوان را پیش بینی کرد. عکاسی از برخی گونه ها ممکن است نیاز به مهارت های اختفاء یا استفاده از مخفیگاه برای پنهان کردن داشته باشد. عکاسی حیات وحش حرفه ای کاملا تعریف شده است که نیازمند اشتیاق به طبیعت و هنر است. عکاسان حیات وحش برای مسافرت به مناطق دور افتاده و گرفتن عکس از حیوانات وحشی و مناظر طبیعی، تلاش می کنند و خطرات زیادی را به جان می خرند.

این برنامه از سری وبینارهای انجمن علمی دانشجویی محیط زیست است که با سخنرانی حامد تیزرویان ـ عکاس حیات وحش روز سه شنبه 11شهریور ساعت 21، به صورت مجازی و در بستر اینترنت برگزار می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شناسه تلگرامی https://t.me/Studentcafee و جهت شرکت در وبینار به لینک https://lablive.modares.ac.ir/bsey-y6s-7n6


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/23821/وبینار-«عکاسی-حرفه-ای-از-حیات-وحش»-برگزار-می-شود
بستن   چاپ