بازدید دبیر شورای عالی مناطق آزاد از پروژه‌های عمرانی کیش
سه شنبه 11 شهريور 1399 - 15:43:49

ایران مراسم نیوز: مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی امروز با حضور در کیش،‌ از طرح‌های عمرانی و زیربنایی این جزیره بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،مرتضی بانک به همراه مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه باند جنوبی و ترمینال جدید فرودگاه کیش قرار گرفت.

وی سپس در جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان حاضر شد.

در این جلسه غلامحسین مظفری ضمن تسلیت شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) از افتتاح 11 پروژه عمرانی در بیستم شهریور از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری بیش از 2 هزار میلیارد تومان در 11 طرح عمرانی و زیربنایی،  کیش بیش از هزار فرصت شغلی  در این منطقه فراهم می شود. 

مظفری با بیان این که این طرح‌ها از تنوع خوبی برخوردارند، افزود: این یازده پروژه عمرانی شامل صنعتی، اقامتی، هتل و هلی پورت است، که این سایت یکی از بزرگترین سایت‌های هلی پورت کشور محسوب می شود.

وی سپس به مرکز نوآوری کیش اشاره کرد و آن را یکی از پروژه های اقتصادی با محوریت شهر هوشمند و اقتصاد دریا دانست و گفت: تا کنون بالغ بر 35 شرکت دانش بنیان و شتاب دهنده در این مرکز استقرار یافته است و شرکت های دیگر نیز در مراحل انعقاد قرارداد هستند که افتتاح این مرکز یک اقدام موثر و ارزشمند در توسعه پایدار کیش از جمله در زمینه نوآوری خواهد بود. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ابراز امیدواری کرد که  آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها مقدمه ای برای پروژه های بعدی در سال 1400 باشد.

 
 



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/23773/بازدید-دبیر-شورای-عالی-مناطق-آزاد-از-پروژه‌های-عمرانی-کیش
بستن   چاپ