کدام استارت‌آپ‌ها در ششمین رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال حضور داشتند
سه شنبه 4 شهريور 1399 - 10:53:20

ایران مراسم نیوز: رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال با حضور 6 استارتاپ آسانیسم، سایکلاپس، بهزی، تشخیص آوای صفیر، دکتر سی و ژین برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،استارت‌آپ «آسانیسم» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال بود که برای ارائه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت‌آپ 700 میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر 20 موسسه همکار دارد و 230 میلیون تومان درآمد از طریق عقد 241 قرارداد با مشتری با فروش 3.2 میلیارد تومانی در کمتر از 19 ماه داشته است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول دادن قدرت انتخاب به کارفرمایان، ارتباط با مراکز مختلف در زمینه پرستاری و دسترسی آسان است.
استارت‌آپ «سایکلاپس» دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال بود که برای تسریع در درمان تنبلی چشم با استفاده از واقعیت مجازی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت‌آپ یک میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر تأییدیه شرکت‌های دانش بنیان نوع 2 و رتبه اول رویداد «ماکاتون» دانشگاه صنعتی شریف را کسب کرده و در نمایشگاه‌های بین‌المللی GTX و THL نیز حضور داشته است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول افزایش سرعت در زمان بهبودی بیمار و ایجاد اشتیاق برای کودکان است.
استارت‌آپ «بهزی» سومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه حوزه سلامت دیجیتال بود که برای ارائه راهکار‌های جامع و باکیفیت پزشکی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت‌آپ دو میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
مهمترین تجارب این استارت‌آپ، کسب عناوین برتر در جشنوار‌ه‌های حوزه سلامت و کارآفرینی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول ارائه خدمات یکپارچه آموزش، حمایت، پیگیری بیماران و پایش روند بهبود برای کادر درمان است.
استارت‌آپ «تشخیص آوای صفیر» نیز چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال بود که برای ساخت دستگاه تشخیص بیماری پارکینسون مبتنی بر پردازش سیگنال صدا در انسان، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت‌آپ سه میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
دستگاه تشخیص بیماری پارکینسون مبتنی بر پردازش سیگنال صدا در انسان دارای گواهی ثبت اختراع و تاییدیه مربوطه است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول کم‌هزینه بودن، در دسترس بودن، کاربری آسان، غیرتهاجمی بودن، عدم نیاز به حضور فیزیکی بیمار، قابلیت ارزیابی میزان پیشرفت بیماری و سرعت تشخیصی بالا است.
استارت‌آپ «دکتر سی» هم پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال بود که برای ارائه خدمات سلامت، آموزش و خودمراقبتی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت‌آپ 400 میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر دارای 7800 کاربر، 300 پزشک و 3689 مشاوره موفق است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول مشاوره آنلاین تلفنی و متنی، آموزش ویدیویی و متنی، پرونده پزشکی هوشمند، سیستم BPMS پیگیری و پشتیبانی (فالوآپ) است.
استارت‌آپ «ژین» نیز ششمین و آخرین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال بود که برای ارائه خدمات نوبت‌دهی و ارائه خدمات پزشکی آنلاین، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارت‌آپ 2.3 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر با 14 بیمارستان استان کردستان و بیش از 300 مطب و مراکز پزشکی خصوصی در این استان قرارداد منعقد و رتبه نخست کارآفرین برتر در سال 95 را کسب کرده است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول صرفه‌جویی در زمان، بهبود کیفیت سبک زندگی و حفاظت از محیط زیست است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/23690/کدام-استارت‌آپ‌ها-در-ششمین-رویداد-جذب-سرمایه-در-حوزه-سلامت-دیجیتال-حضور-داشتند
بستن   چاپ