نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2020 در پردیس آغاز به کار کرد
شنبه 25 مرداد 1399 - 13:53:14

ایران مراسم نیوز: نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2020 در پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،مهدی صفاری نیا مدیر پارک فناوری پردیس بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2020 با تقدیر از دبیرخانه نمایشگاه، اظهارکرد: هم اکنون 9 هزار نفر به صورت آنلاین این مراسم را مشاهده می‌کنند.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کردیم در این بخش نمایشگاهی به این نقطه برسیم و این نشان دهنده این است که اینوتکس فرزند زمان خود است.

مدیر پارک فناوری پردیس افزود: در آن زمانی که نیاز به انتقال تکنولوژی داشتیم  اینوتکس در کنار ورود تکنولوژی، در صادرات نیز نقش آفرینی کرده و با همکاری شرکت‌هایی که توان صادرات داشتند اقدام به همکاری با شرکت‌های بین المللی کرد.

صفاری اضافه کرد: با پیشرفت‌های انجام گرفته در حوزه توسعه زیست بوم و فناوری با شدت بالایی در حال رشد هستیم و شرکت‌های دانش بنیان باید نوآوری را در کنار جریان نیروی انسانی، تعاملات بین شرکت‌ها، حوزه‌های تأمین مالی و سایر موارد فراهم کنند.

وی یادآور شد: با تغییر رویکرد اینوتکس به برگزاری نمایشگاه مجازی، به این اکوسیستم وارد شدیم به صورتی که به هیچ عنوان در گذشته این نوع کار را شاهدیم نبود و برگزاری این نمایشگاه بین المللی بسیار محسوس است.

مدیر پارک فناوری پردیس تصریح کرد: همکارانمان در این دبیرخانه زحمات بسیاری متحمل شدند و طی دو تا سه ماهه اخیر اقدامات لازم را برای برگزاری مجازی آن انجام دادند و توانستند در این حوزه نیز نقش‌آفرینی کنند.

صفاری عنوان کرد: بودن و برگزاری این نمایشگاه بسیار مهم است زیرا صدها استارتاپ از سال گذشته در آن مشارکت داشته و هزاران نفر دنبال کننده دارد، به همین دلیل توقف نکرده و راه و جریان خود را مانند رودخانه دنبال می‌کند.

وی ابراز کرد: به دلیل شیوع کرونا برگزاری فیزیکی این نمایشگاه میسر نبود و تجربه جدیدی در برگزاری برخط، مجازی و تم و متد جدید را کسب کردیم که باعث شد بزرگتر از قبل هم برگزار شود.

مدیر پارک فناوری پردیس تأکید کرد: پنج هزار شرکت دانش بنیان با این تلاش‌های نمایشگاه به ده‌ها هزار خواهند رسید و با اتکاء به فناوری به جای منابع زمینی(نفت) به منویات مقام معظم رهبری نیز عمل خواهیم کرد.

به گزارش فارس، از بعدازظهر امروز نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2020 در پارک فناوری پردیس با حضور و ارتباط مجازی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سالن اجتماعات پارک افتتاح شد و این مراسم به شکل مجازی و به طور مستقیم نیز پخش شد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/23485/نمایشگاه-بین-المللی-اینوتکس-2020-در-پردیس-آغاز-به-کار-کرد
بستن   چاپ