همایش مجازی بومی‌سازی، به‌روزرسانی و کارآمدی مدیریت آموزشی برگزار می‌شود
سه شنبه 21 مرداد 1399 - 10:48:24
ایران مراسم نیوز: فرانک موسوی رئیس هیأت اندیشه‌ورز تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: همایش ملی مجازی بومی‌سازی، به‌روزرسانی و کارآمدی مدیریت آموزشی در سازمان‌های آموزشی توسط هیأت اندیشه‌ورز تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،وی، محورهای این همایش را بومی‌سازی تئوری‌های مدیریت آموزشی، به‌روزرسانی تئوری‌های مدیریت آموزشی، کارآمدی تئوری‌های مدیریت آموزشی، مدل‌های مدیریت در حوزه علوم انسانی، تحقیق‌های کیفی در حوزه علوم انسانی و مدرسه، روانشناسی در مدرسه، مشاوره در مدرسه، اشتغال‌زایی و مدرسه، اقتصاد و مدرسه، بازاریابی و مدرسه، فناوری در مدرسه و تکنولوژی و مدرسه عنوان کرد.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، سیاست‌گذاری در نظام‌های آموزشی، مباحث مالی در سازمان‌های آموزشی، تدریس پژوهی، منابع انسانی و سازمان‌های آموزشی و منابع مالی و سازمان‌های آموزشی را از دیگر محورهای این همایش دانست.

گفتنی است، این همایش اول شهریورماه سال جاری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند تا 20 مردادماه مقالات خود را به ایمیل hamayashmodiriat@gmail.com ارسال کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/23421/همایش-مجازی-بومی‌سازی،-به‌روزرسانی-و-کارآمدی-مدیریت-آموزشی-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ