در سیدنی استرالیا صورت گرفت:
ادغام فناوری و تجربه برای برگزاری نمایشگاههای مجازی
چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 13:27:02

ایران مراسم نیوز:   مرکز همایش های بین المللی سیدنی ICC از راه اندازی یک راه حل ترکیبی جدید در محل و رویدادهای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا. ایران  این محصول دوکاربردی به مشتریان امکان می دهد بیش از 300 نفر را در چار چوب قواعد فاصله گذاری اجتماعی در محل برگزاری رویدادها میزبانی کنند و در عین حال بصورت پخش مستقیم به تعداد نامحدودی از مشارکت کنندگان از راه دور نیز خدمات آنلاین ارائه می نماید.

برپایه این گزارش، از آنجا که محدودیت های Covid-19 به تدریج از بین می روند ، راه حل های جدیدی در قالب رویداد ترکیبی بصورت مجموعه ای از راه حلهای در دسترس برای مشتریان خواهد بود که منعکس کننده ادغام فناوری با تجربیات زنده است.

برای ارائه یک مدل دوگانه، مرکز همایش های بین المللی سیدنی ICC از فناوری در درون فضاهای جدید هیبریدی (دوگانه) استفاده کرده است. از جمله استفاده از صفحه نمایش ویدئو پروجکشن ، نور پردازی محیطی و سیستم های PA (سیستم های که در یک مکان عمومی مورد استفاده قرار می گیرند و صدای یک گوینده ، مجری و غیره به اندازه کافی در مسافت یا یک منطقه بزرگ شنیده میشود.

 کار بردهای عام این سیستم در مکانهایی مثل ورزشگاه ها و مراکز نمایشگاهی میباشد. این مجموعه در هم تنیده فناوری و تجربه، هم به حضار در محل و هم به میهمانان در فواصل دورتر، اجازه می دهد که یک تجربه مشابه را داشته باشند.

 "COVID-19 بدان معنی است که ما در چارچوب یک تجارت مجبور شده ایم که روش پاسخگویی به نیازهای مشتریان را تغییر دهیم.

 تیم توانمند ما سریع شروع به کار کرده تا روشی را ایجاد کند که به ما امکان ادامه برگزاری رویدادهای خارق العاده را به صورت آنلاین بدهد. اکنون ما این راه حل ترکیبی در کلاس و استاندارهای جهانی را به منصه ظهور رسانده ایم که ما را قادر می سازد به همان گردهمائیهای (شخصی) قبلی بازگردیم و این در حالی است که این موضوع به مشتریان حق انتخاب بزرگتری در چارچوب یک بازه زمانی دراز مدت تر می دهد. "


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/23158/ادغام-فناوری-و-تجربه-برای-برگزاری-نمایشگاههای-مجازی
بستن   چاپ