مجری برگزاری نمایشگاه ایران هلث:
نمایشگاه ایران هلث طبق تقویم نمایشگاهی برگزار می شود
سه شنبه 31 تير 1399 - 11:42:19

ایران مراسم نیوز: نمایشگاه ایران هلث، طبق تقویم نمایشگاهی و در زمان تعیین شده، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،  در جلسه هم اندیشی انجمن های متولی برگزاری ایران هلث با دکتر حسین زاده، نسبت به برگزاری این نمایشگاه طبق تقویم نمایشگاهی تاکید شد.

مجری برگزاری نمایشگاه ایران هلث در گفتگویی با اشاره به آمادگی انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و ملزومات دارویی برای برگزاری نمایشگاه ایران هلث گفت: در جلسه  پیش از ظهر امروز اعضای هیات مدیره انجمن با دکتر حسین زاده، تمامی راهکارها و چالش های مربوط به ب برگزاری یست و سومین نمایشگاه ایران هلث  بررسی شد.

وی افزود:  در این جلسه قرار شد، کارگروه مشترکی با انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی تشکیل شود تا زمینه برگزاری قدرتمندانه نمایشگاه ایران هلث   با محتوای  مقابله با کرونا در تاریخ 5 تا 8 دی ماه سال جاری  مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد.

گفتنی است رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی ویژه برگزاری نمایشگاه و نیز تجهیز نمایشگاه بین المللی ایران به دستگاههای ضدعفونی جهت مقابله با ویروس کووید 19 موجب شد تا از 12 تیرماه سال جاری نمایشگاههای مختلف طبق تقویم نمایشگاهی برگزار شود.

 این در حالی است که دکتر حسین زاده، چندی پیش با تاکید بر اجرای دقیق و موبه موی پروتکل های بهداشتی گفته بود: سیاست شرکت سهامی نمایشگاههای ج. ا. ایران برپایی تمامی نمایشگاهها طبق تقویم است . چرا که نمایشگاههای تخصصی  نقش مهمی در توسعه صادرات غیرنفتی دارند.    


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/23005/نمایشگاه-ایران-هلث-طبق-تقویم-نمایشگاهی-برگزار-می-شود
بستن   چاپ