رییس پارک فناوری پردیس:
نمایشگاه اینوتکس 2020 برای نخستین بار مجازی برگزار می‌شود
دوشنبه 2 تير 1399 - 14:54:49

ایران مراسم نیوز: رییس پارک فناوری پردیس از برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2020) به صورت مجازی و برخط در کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، مهدی صفاری نیا روز دوشنبه در نشست خبری مجازی نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ( INOTEX 2020) افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران و سایر کشورها، نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس برای نخستین بار در کشور به صورت مجازی برگزار می شود.

وی بیان کرد: علاقه مندان در این دوره از برپایی نمایشگاه که به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار می شود، می توانند از هر نقطه از کشور و عرصه بین الملل در این دوره از نمایشگاه حضور داشته باشند.

صفاری نیا یادآور شد: هزینه حضور استارتاپ ها در این نمایشگاه با توجه به مجازی بودن آن نسبت به حضور فیزیکی کم خواهد شد. پیش بینی می کنیم در این دوره 18 هزار بازدیدکننده و 18 جلسه و سرمایه گذاری برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور وظیفه خود می دانیم حرکت کارآفرینی و زیست بوم نوآوری که به خوبی رشد کرده  است، کمرنگ نشود و اینوتکس می تواند در این برهه نقش فعال کننده ای بیش از پیش در حوزه کارآفرینی داشته باشد.

صفاری نیا افزود: در مدت زمان شیوع کرونا برای برگزاری این نمایشگاه به صورت مجازی نشست ها و کارگروه هایی به صورت آنلاین برگزار شد تا تمرینی برای برگزاری بهتر این نمایشگاه داشته باشیم. در ابتدای سال جاری نشست های استپ را با حضور 40 سخنران و کارگاه های آموزشی با موضوع کرونا برگزار کردیم و این نشان می دهد که فضای حاکم مانع از رشد نوآوری نمی شود.

وی یادآور شد: نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر به فرد در زمینه نوآوری و فناوری در کشور است که هر ساله با حضور پرشور اجزای اکوسیستم نوآوری کشور توسط پارک فناوری پردیس برگزار می شود. بازیگران مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری در نمایشگاه اینوتکس به صورت غرفه دار، بازدیدکننده، سخنران، پنلیست، منتور، سرمایه گذار حضور دارند. این نمایشگاه بستر ملاقات و شبکه سازی میان فعالان اکوسیستم بوده و زمینه ملاقات با منتورها، استارتاپ های برتر، شتاب دهنده ها، سرمایه گذاران را فراهم می آورد.

نهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2020) از 22 تا 25 مردادماه برگزار می شود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/22418/نمایشگاه-اینوتکس-2020-برای-نخستین-بار-مجازی-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ