300 کتاب چاپ اول در غرفه مجازی «سوره مهر»
پنجشنبه 29 خرداد 1399 - 11:51:16

ایران مراسم نیوز: نمایشگاه کتاب مجازی انتشارات سوره مهر با عنوان «انتهای راهرو 27» به نشانی 27.sooremehr.ir راه‌اندازی شد. در این نمایشگاه دو هزار عنوان کتاب در قالب نسخه مکتوب، الکترونیک و صوتی به مخاطبان عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، نمایشگاه کتاب مجازی انتشارات سوره مهر با عنوان «انتهای راهرو 27» به آدرس 27.sooremehr.ir راه‌اندازی شد. در این نمایشگاه دو هزار عنوان کتاب در قالب نسخه مکتوب، الکترونیک و صوتی به مخاطبان عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش، شکل و شمایل این نمایشگاه و غرفه مجازی به مانند فضای فیزیکی تدارک دیده شده  و حتی چیدمان قفسه کتاب‌ها به همان صورت سابق و به شکل غرفه سوره مهر در نمایشگاه کتاب است.

علاوه بر بخش بزرگسال طبق سنوات گذشته بخش کودک و نوجوان با عنوان «مهرک»، کتاب‌های این حوزه را در اختیار این گروه سنی قرار می‌دهد.

طبق تمهیدات اندیشیده شده مخاطبان در این غرفه مجازی خرید آسان خواهند داشت و تنها با یک ثبت سفارش و شماره تلفن همراه می‌توانند خرید خود را انجام دهد.

 

در این نمایشگاه دو هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف عرضه شده است که به تفکیک گروه‌ها شامل شعر 277 عنوان،‌ داستان و رمان 348 عنوان، انقلاب اسلامی حدود 100 عنوان، 309 عنوان دفاع مقدس، 217 عنوان کودک و نوجوان، 240 عنوان پزوهش هنر و 384 عنوان هم سایر حوزه‌هاست که از این میان 300 عنوان چاپ اول است. در این نمایشگاه 1800 عنوان کتاب الکترونیک و 150 عنوان کتاب صوتی عرضه می‌شود.

ایجاد باشگاه مخاطبان از دیگر امکانات این نرم‌افزار است. بنابراین مخاطبان می‌توانند با عضویت در آن از امکانات مختلف مانند بهره‌مندی از تخفیف‌های متعدد و دورهمی‌ها استفاده کنند.

 

بر اساس این گزارش، طبق اعلام انتشارات سوره مهر به زودی کتاب «هما» در غرفه مجازی عرضه می‌شود. «هما» عاشقانه‌ای است از مهر، محبت و فداکاری هما شالبافزاده در همراهی با همسر شهیدش، سردار شهید محسن امیدی از فرماندهان تیپ انصار الحسین همدان. وصف هما، وصف آنانی است که چشم به آسودگی نبستند، خستگی را به چشم و دل راه ندادند و صبورانه باغبان ثمرهی گلستان زندگی‌شان بودند و برای فرزندانشان هم پدر بودند و هم مادر.

مزایای خرید از این نمایشگاه مجازی عبارتند از: امکان بازدید سه بعدی از غرفه شبیه‌سازی شده سوره مهر در نمایشگاه کتاب، امکان خرید حدود 2000 عنوان کتاب چاپی و الکترونیک با تخفیف 25 درصدی، ارسال رایگان کتاب با بسته‌بندی بهداشتی (به تهران کمتر از 24 ساعت و شهرستان کمتر از یک هفته)، دریافت گیفت‌های خرید متناسب با مبلغ خرید، دیدار با نویسندگان هر شب ساعت 21:30، پخش زنده جشن امضا کتاب.

نمایشگاه مجازی انتشارات سوره مهر به مدت 15 روز از روز گذشته 25 خردادماه تا 8 تیرماه برگزار می‌شود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/22356/300-کتاب-چاپ-اول-در-غرفه-مجازی-«سوره-مهر»
بستن   چاپ