هفدهمین دوره همایش تعالی سازمانی برگزار شد.
سه شنبه 27 خرداد 1399 - 10:29:00

ایران مراسم نیوز: هفدهمین دوره همایش تعالی سازمانی با حضور منتخبین این دوره و برخی مسئولین کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، این مراسم قرار بود اسفند سال 98 برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به امروز موکول شد.
در مراسم تجلیل از برگزیدگان دو سطح تندیس و تقدیرنامه جایزه ملی تعالی سازمان که با حضور  امیر بیات ترک، رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این سازمان برگزار شد، از 29 سازمان دولتی، شرکت صنعتی و اقتصادی، شهرداری و مجتمع خدماتی در بخش‌های گوناگون تجلیل شد.

*** منتخبین هفدهمین دوره تعالی سازمانی

در بخش ساخت و تولید سازمان‌های بزرگ، شرکت صنایع پمپیران، فولاد امیرکبیرکاشان، بانک دی، میدکو، مهندس ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)، و فولاد مبارکه موفق به دریافت تندیس بلورین سال 98 تعالی سازمانی شدند.

همچنین تقدیرنامه چهارستاره سازمان مدیریت صنعتی در بخش ساخت و تولید به شرکت‌های پتروشیمی لاله، فولاد هرمزگان جنوب، لابراتوار‌های دارو‌های گیاهی طبیعت سبز و در بخش عمومی به جهاد کشاورزی استان فارس و شهرداری اصفهان و در بخش خدمات به شرکت مهندسی معیار صنعت خاورمیانه اعطا شد.

تقدیرنامه سه ستاره این سازمان نیز در بخش ساخت و تولید به شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و در بخش خدمات به بیمه دی اعطا شد.
شرکت‌های فروسیلیس غرب پارس و فولاد شادگان در بخش ساخت و تولید و شرکت ایده پردازان صنعت فولاد در بخش خدمات موفق به دریافت تندیس دو ستاره بخش تعالی سازمان مدیریت صنعتی شدند.

همچنین تندیس یک ستاره این سازمان نیز به تعدادی از شرکت‌های صنعتی اعطا شد.

 لازم به ذکر است، در چارچوب تعالی سازمانی، بیش از 200 ارزیاب در طول سال گذشته به بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی پرداختند که در نهایت، دستگاه‌های برتر امروز با اهدای لوح تقدیر و تندیس، مورد قدردانی و تجلیل قرار خواهند گرفت.برندگان هفدهمین جایزه ملی تعالی سازمانی سال 98 در همایش تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی معرفی شدند و با اهدای تندیس و لوح تقدیر از آن‌ها تجلیل شد.
 



 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/21314/هفدهمین-دوره-همایش-تعالی-سازمانی-برگزار-شد
بستن   چاپ