کنفرانس ملی مهندسی عمران، معماری و شهرسازی؛ 25 بهمن
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 12:22:21
ایران مراسم نیوز: پنجمین کنفرانس ملی دستاوردهای اخیر در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی 25 بهمن ماه جاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز، ارسال مقاله به این کنفرانس که از ماهها پیش آغاز شده بود امروز 15 بهمن ماه به پایان خواهد رسید و در این مدت نیز پژوهشگران، دانشجویان و متخصصان مقالات مرتبط با محورهای کنفرانس به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند.
در این کنفرانس متخصصان، کارشناسان، دانشجویان و پژوهشگران مراکز علمی، تحقیقات و صنعتی حضور دارند و آخرین دستاورد‌های علمی، پژوهشی واجرایی و نوآوری خود را ارائه خواهند کرد.
محورهای این کنفرانس شامل مهندسی عمران، مهندسی سازه، مهندسی زلزله، مدیریت ساخت، خاک و پی، حمل و نقل، راه و ترابری،سازه های دریایی، آب و سازه هیدرولیکی، محیط زیست، مدیریت منابع آب و خطوط راه آهن خواهد بود.
مهندسی معماری، معماری منظر، مطالعات معماری ایران، مهندسی معماری اسلامی، معماری داخلی، بازسازی پس از سانحه، مدیریت پروژه و ساخت، تکنولوژی معماری، انرژی معماری، طراحی شهری، برنامه ریزی شهری و منطقه ای و مرمت و احیای بناهای تاریخی از جمله محورهای دیگر این کنفرانس اعلام شده است.
مهندسی شهرسازی، برنامه ریزی شهری، برنامه ریزی منطقه ای، طراحی شهری، مدیریت شهری، شهرسازی عمومی، شهرسازی اسلامی و نظریات شهرسازی نیز از محورهای دیگر این کنفرانس است.
مجید کیانپورعضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی، حیدر جهانبخش نایب رئیس سازمان نظام مهندسی، حبیب اللهی طاهرخانی معاون وزارت راه و شهرسازی، مهدی روانشادنیا عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی، محمد حسین جهانگیرعضو هیئت علمی دانشگاه تهران  و ایرج معزی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران  اعضای شورای سیاست گذاری این کنفرانس را تشکیل می دهند.
محمد حسین جهانگیرعضو هیئت علمی دانشگاه تهران به عنوان دبیر علمی کنفرانس و اعضای کمیته علمی کنفرانس نیز متشکل از 36 تن از اساتید دانشگاه های مختلف تهران هستند.
موسسه آموزش عالی نیکان و تحت حمایت سیویلیکا پنجمین کنفرانس ملی دستاوردهای اخیر در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی را برگزار می کنند.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/2004/کنفرانس-ملی-مهندسی-عمران،-معماری-و-شهرسازی؛-25-بهمن
بستن   چاپ