پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در سیزدهمین نمایشگاه بورس برپا می‌شود
چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 - 17:17:39

ایران مراسم نیوز: پاویون شرکت‌های دانش بنیان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری وشکوفایی، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از 24 تا 27 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود.

بر این اساس پاویون شرکت‌های دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و تخفیف 90 درصدی برپا خواهد شد، علاقمندان متقاضی حضور در این پاویون می‌توانند درخواست خود را تا 29 اردیبهشت ماه در سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir ثبت و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166871259 تماس گیرند.

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگ ترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا می‌ شود فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را معرفی کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/19960/پاویون-شرکت‌های-دانش‌بنیان-در-سیزدهمین-نمایشگاه-بورس-برپا-می‌شود
بستن   چاپ