/معرفی مراکز برگزاری رویداد در کشور/
مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی؛ مرکز تخصصی برگزاری رویداد در کشور
جمعه 12 ارديبهشت 1399 - 20:21:52

ایران مراسم نیوز: مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی با هدف فراهم آوردن امکان ارائه خدمات حرفه ای برگزاری همایش، در بالاترین سطح ممکن، از سال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز برگزاری همایش های علمی، کنگره بین المللی و نمایشگاه تخصصی در کشور، سالن های همایش و فضاهای مذاکرات چند جانبه خود را در اختیار کلیه متقاضیان بخش خصوصی و دولتی قرار می دهد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، این مرکز با دارا بودن سالن های همایش تخصصی،  تجهیزات مدرن صوتی، تصویری و خدمات ویژه تشریفات و پذیرایی، تاکنون مجری برگزاری شمار زیادی همایش در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی بوده است.

خدمات پذیرایی
تشریفات مرکز همایش ها با استفاده از پرسنلی متخصص و مجرب آماده برگزاری سمینارها در بالاترین سطح تشریفات و پذیرائی است. این مرکز در برگزاری مراسم ها به موارد ذیل پایبند است :
 
• تأمین رضایت میهمانان
• وقت شناسی در ارائه خدمات و برطرف کردن نیازهای میهمانان
• ارائه خدمات درخواستی در بالاترین سطح کیفیت
• ارائه خدمات متنوع و در سطوح مختلف بطوریکه امکان انتخاب شما را تسهیل نماید
• استفاده از پرسنل آموزش دیده و مجرب

معرفی فضا
با توجه به نیاز شرکت ها و سازمان ها به فضاهای مدرن آموزشی جهت برگزاری همایش های علمی، مجامع  شرکت ها، جلسات عمومی کارکنان ، سمینارهای علمی و تخصصی و دوره های آموزشی، مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی فضاهای آموزشی خود را در ساختمان های شماره 1 و 2 در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

آشنایی با سازمان مدیریت صنعتی
سازمان مدیریت صنعتی از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان یک سازمان حرفه ای و مستقل و دارای تجربه و پیشینه ممتاز در ترویج و بومی سازی مدل ها و سیستم های مدیریتی، ازجمله رتبه بندی شرکت ها، به عنوان متولی ساماندهی، توانمندسازی، و ارتقا کیفیت در صنعت آسانسور، با همراهی و همکاری همه ذینفعان و دست اندرکاران این حوزه از جمله دفتر ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان استاندارد و شرکت های بازرسی، سندیکای آسانسور و پله برقی، اتحادیه و اصناف مرتبط، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، شهرداری های وزارت کشور، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، دانشگاه ها و موسسات آموزشی مرتبط و همچنین پیمانکاران و سازندگان و تولید کنندگان و صاحبان فن این حوزه، انتخاب گردید و از سال 1396 اجرای فرایند و مدل ارزیابی شرکت های آسانسوری را آغاز نمود.

ماموریت سازمان
سازمان مدیریت صنعتی، با پشتوانه بیش از 50 سال حضور موثر در فضای اقتصادی و اجتماعی کشور ماموریت خود را کمک به توسعه ظرفیت مدیریت و تحول و بهسازی سازمان ها و دستیابی به اهداف توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق مشاوره، آموزش و تحقیق می داند و می کوشد تا:
راهبران بخش کسب و کار را در هر اندازه ای از حجم فعالیت، برای حضور در شرایط پیش رو یاری کند.
به بنگاه های اقتصادی کشور در زمینه اتخاذ استراتژی های مناسب در راستای طراحی و اجرای تغییر و تحولات موثر برای ارتقاء سطح عملکرد و بهره وری آنها کمک کند.
دانش نظری و مهارت های مورد نیاز رهبران و مدیران سازمان ها (در شرایط فعلی و آینده) را توسعه دهد.
به مـدیران و سـیاسـتگـذاران در تشخیص مسائل و چالشهای فرارو و انتخاب راهبردها از طریق مشاوره و پژوهش یاری رساند.

اهداف سازمان
 کمک به سازمان‌های دولتی و خصوصی به منظور بهبود سیستم‌ها و روش‌های مدیریت
 افزایش کارایی از طریق اجرای برنامه‌های مناسب آموزشی
 کمک به مدیران و سیاستگذاران در پیداکردن کمبود‌ها و تنگناهای اجرایی طرح‌ها از طریق مشاوره و تحقیق در مقوله‌های مدیریت

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی به آدرس http://www.imi.ir/Services/ConferencesCenter/Pages/Home2.aspx مراجعه کنید.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/19830/مرکز-همایش‌های-سازمان-مدیریت-صنعتی؛-مرکز-تخصصی-برگزاری-رویداد-در-کشور
بستن   چاپ