دوره آنلاین آموزش "microsoft word" برگزار می‌شود
يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 - 12:30:21

ایران مراسم نیوز: کانون‌های فرهنگی علوم‌پزشکی دانشگاه شهید بهشتی دوره‌های جامع آموزش نرم‌افزار "microsoft word" را به‌صورت آنلاین برگزار می‌کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، اهمیت مجموعه مایکروسافت افیس بر کسی پوشیده نیست و قطعا هر یک از ما بارها برای امور مختلف از این نرم افزر ها استفاده کرده ایم و با اصول اولیه و نحوه کار با هر یک تا حدود زیادی آشنا هستیم.اما هر کدام از نرم افزار های این مجموعه اصول و قواعدی دارند که تسط بر آنها تا تاثیر به‌سزایی در کاهش سردرگمی‌ها  و همچنین مدت زمان کار دارد.

دوره آنلاین نرم‌افزار ورد با آموزش جزئیات و دستورالعمل‌های فراموش شده این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند در زمان خود صرفه‌جویی کنید و کیفیت نگارش مقالات، اسلایدها و تحلیل‌های آماری خود را بهبود دهید.

"تایپوگرافی"، "تنظیم سرفصل مقاله"،"صفحه‌بندی دقیق پایان‌نامه"، "اصلاح و ویرایش پایان‌نامه"، "تنظیم پاراگراف"، "تنظیم استایل"، "فهرست خودکار"، "طراحی illustration"، "صفحه بندی"، "عطف و پیوست پایان‌نامه"، "رفرنس‌دهی"، "طراحی نامه اداری"، "تنظیم "track changes"و "طراحی mailing" از جمله سرفصل‌های این وبینار آموزشی است که با تدریس صادق اکبری (مدرس برتر ICDL)، از 8 اردیبهشت الی 10 اردیبهشت ساعت 19 ال 21 برپا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام  به لینک  http://eseminar.tv/wb6283 و جهت کسب اطلاعات بیشتر به آیدی medet_admin@ مراجعه کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/19762/دوره-آنلاین-آموزش-microsoft-word-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ