راهیابی 2 استارتاپ رویداد اینوتکس پیچ ساری به مرحله نیمه نهایی
يکشنبه 31 فروردين 1399 - 16:42:27

ایران مراسم نیوز: در رویداد اینوتکس پیچ ساری که به صورت آنلاین برگزار شد از میان 11 استارتاپ شرکت کننده در این رقابت 2 استارتاب برای حضور در مرحله دوم که شرکت در نمایشگاه اینوتکس است، انتخاب شدند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، رویداد اینوتکس­ پیچ ساری که بنا بود در روز 27 فروردین 99 و در شهر ساری برگزار شود، به جهت پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی و از راه دور برگزار شد و دبیرخانه این رویداد با بررسی اولیه­ استارتاپ­‌هایی که برای شرکت در این رقابت درخواست داده بودند، در نهایت 11 تیم را واجد شرکت در این رویداد دانست.

11 تیم استارتاپی برگزیده این رقابت از استان‌­های مازندران، گیلان و گلستان بودند و طبق تصمیم داوران به ترتیب تیم‌های «آن­واش» و «چَمدان» به عنوان برترین استارتاپ­‌های رویداد اینوتکس پیچ ساری انتخاب شده و مجوز حضور در فینال کشوری این رقابت­‌ها را دریافت کردند.

رویداد اینوتکس­ پیچ رویداد بزرگ رقابتی بین استارتاپ‌­هاست که خود از چندین بخش مختلف تشکیل شده است. در مرحله­ نخست استارتاپ‌­ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌­های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌­گذاران دعوت به عمل می­‌آید. در این مرحله از رقابت­ که در استان‌­های مختلف برگزار می‌­شود، ابتدا تیم‌­های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه­‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌­گذارانِ محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌­پردازند.

از استارتاپ‌­های برگزیده در این مرحله، به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه ­نهایی، دعوت به عمل می‌­آید. برگزیدگان مرحله نیمه ­نهایی می­‌توانند به مرحله INOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارتاپ‌­ها دو به ­دو به بحث و مناظره با هم پرداخته تا در نهایت برترین استارتاپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب شود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/19685/راهیابی-2-استارتاپ-رویداد-اینوتکس-پیچ-ساری-به-مرحله-نیمه-نهایی
بستن   چاپ