مسابقه طراحی ورودی پارک علم و فناوری گیلان
يکشنبه 14 بهمن 1397 - 15:19:49

ایران مراسم نیوز: مسابقه معماری و طراحی نمای داخلی، در ورودی پارک علم فناوری به جهت پیاده سازی و تغییر نمای داخلی پارک برگزار خواهد شد.
مدیرروابط عمومی پارک علم وفناوری گیلان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، گفت: اصلی ترین هدف این مسابقه این است ک طراحان بتوانند استعدادهای خود را به نمایش بگذارند .    
سیدمرتضی عبدالبقایی افزود: این مسابقه همچنین با هدف استفاده بهینه از فضای  عمومی و ایجاد فضایی مناسب و متناسب با اهداف و ماموریت های پارک شکل گرفته است. این مسابقه در محورهای مختلفی برگزار می شود و هر یک به صورت جداگانه داوری می شود. 
مدیرروابط عمومی پارک علم و فناوری استان گیلان گفت: برخی از معیار های ارزشیابی داوری این مسابقه عبارت است از: بهره گیری از نمادهای علم و فناوری در طراحی، برخورداری ازجذابیت و معماری روز و پیوند یافته با معماری بومی، مدیریت انرژی استفاده از مدیریت سبز، پوشش نیازهای مختلف و انعطاف پذیر بودن.
وی بیان کرد: تمامی حقوق و مالکیت هر یک از طرح ها متعلق به طراح می باشد به طرح برگزیده ضمن دریافت جایزه 30 میلیون ریالی طرح اجرایی می شود.
بنابراین گزارش، شرکت در این مسابقه برای کلیه علاقه مندان آزاد است و شرکت کنندگان می توانند آثار معماری خود بر روی فوم بورد در ابعاد 70*50 و حداکثرتا 3 شیت و فایل پروژه ها را با فرمت PDF و با وضوح Dpi300  بر روی لوح فشرده حداکثر تا 12 اسفند ماه 1397به پارک علم و فناوری این استانارسال کنند./4


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/1963/مسابقه-طراحی-ورودی-پارک-علم-و-فناوری-گیلان
بستن   چاپ