رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان خبر داد
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند تا 10 اردیبهشت
يکشنبه 17 فروردين 1399 - 13:49:02

ایران مراسم نیوز: رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی (تلخند) که به میزبانی زنجان برگزار می‌شود، تا 10 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، کامران جعفری در رابطه با چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی (تلخند)، اظهار کرد: این جشنواره با هدف ترویج شعر و نثر طنز و نیز ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین دانشجویان برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی (تلخند) که به میزبانی زنجان برگزار می‌شود، تا 10 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

وی افزود: چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی (تلخند) شامل بخش‌های شعر و نثر در موضوعات دانشجو و رویدادهای زندگی دانشجویی (خوابگاه، سلف غذاخوری، استاد، امتحانات، فضای دانشگاه، ازدواج و شهریه)، طنز سیاسی با محوریت دشمنان ایران و ایرانی (ترامپ، نتانیاهو، داعش) و طنز اجتماعی (طلاق، اعتیاد، اختلاس) است. 

این مسئول در رابطه با شرایط عمومی شرکت در چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی (تلخند)، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان باید دانشجو بوده یا حداکثر یک سال از تاریخ فارغ‌التحصیلی آنان گذشته باشد و آثار ارسالی به جشنواره نیز نباید در جشنواره دیگری برگزیده شده باشند.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان، با اشاره به اینکه دبیرخانه جشنواره در صورت صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ و یا در اقلام تبلیغاتی جشنواره منتشر خواهد کرد، افزود: دبیرخانه جشنواره از دریافت آثار ارسال شده بعد از موعد مقرر معذور است.

جعفری، در رابطه با اعضای هیات داوران چهارمین دوره جشنواره سراسری طنز دانشجویی، اظهار کرد: هیات داوران جشنواره با حضور اساتید و چهره‌های طنزنویس کشوری آقایان ناصر فیض، سعید بیابانکی و اسماعیل امینی برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با راه‌های ارسال به چهارمین دوره جشنواره سراسری طنز دانشجویی (تلخند)، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره‌ می‌توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی patoghetanz@gmail.com یا ادمین کانال‌جشنواره به نشانی patoghejahadi@ ارسال کنند.

این مسئول با بیان اینکه آیین اختتامیه و معرفی آثار و نفرات برگزیده چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی (تلخند) پس از خاتمه بحران کرونا برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: چهارمین جشنواره سراسری پاتوق طنز دانشجویی (تلخند) به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و با همکاری حوزه هنری زنجان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، برگزار می‌شود.

در سومین دوره جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند هزار و 345 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/19475/تمدید-مهلت-ارسال-آثار-به-جشنواره-سراسری-طنز-دانشجویی-تلخند-تا-10-اردیبهشت
بستن   چاپ