گزارش اختصاصی خبرنگار ایران مراسم نیوز از نمایشگاه تخصصی مبلمان
نمایشگاهی برای حمایت از کالای ایرانی
شنبه 13 بهمن 1397 - 22:36:52

ایران مراسم نیوز / صادق جهانی: نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان امسال در حالی برگزار شد که ده ها شرکت و کارگاه تولیدی داخلی از بزرگ و کوچک، آخرین تولیدات خود که شامل مبل، تخت خواب، میزهای عسلی و دیگر محصولات این صنعت را در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی(ره) تهران، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، این نمایشگاه با مجوز اتاق اصناف تهران برگزار شد و در آن شرکت های مختلف داخلی، تولیدکنندگان و واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و همچنین دست اندرکاران صنعت مبلمان کشور، نوین ترین تولیدات خود را با هدف یافتن بازارهای جدید صادراتی و عرضه با قیمت مناسب تر برای شهروندان ارائه می کنند.
در نمایشگاه تخصصی مبلمان، انواع مبلمان منزل، مبل راحتی و استیل، کالای خواب و کالاهایی مانند میز و صندلی، میزهای ناهار خوری، کتابخانه و لوازم تکمیلی دکوراسیون ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
همه کالاها و اجناس ارائه شده در این نمایشگاه کاملا ایرانی بوده و شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی با تخفیف های متفاوت و رقابتی و همچنین فروش اجناس به صورت اقساطی برای زوج های جوان، به ارائه محصولات خود پرداختند.
تحقق حمایت از کالای ایرانی، اشتغال و کارآفرینی، اولویت و هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه تخصصی بوده است.
در کنار این مزیت ها و ویژگی های نمایشگاه، حواشی در این نمایشگاه وجود داشت. از جمله ی این حواشی می‌توان به استقبال ضعیف بازدیدکنندگان اشاره کرد که یکی از دلایل آن تبلیغات ضعیف بود. همچنین در این نمایشگاه فروشندگان مبلمان اجازه عکاسی از محصولات خود را به هیچکس نمی دادند که همین باعث می شد افرادی که می‌خواستند برای مخاطبین خود در مکان دیگر نمونه محصولات ارسال کنند به مشکل بر بخورند البته این معضل برای خبرنگاران هم بیشتر بود، چرا که باعث نوعی بد رفتاری با آن‌ها در این مورد بود که این موضوع به نوعی ناهماهنگی بین غرفه داران و ستاد اجرایی بر می گشت. چرا که قشر خبرنگار فقط جهت تهیه گزارش به اینگونه نمایشگاه ها می روند نه برای کارهای حاشیه ای دیگر.
امید است در دوره های برگزاری بعدی این مشکلات و نا هماهنگی ها برطرف تا شاهد برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه های تولیدات داخلی باشیم./1



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/1940/نمایشگاهی-برای-حمایت-از-کالای-ایرانی
بستن   چاپ