تشویق یزدی‎ها به «در خانه ماندن» با برگزاری مسابقه عکاسی
دوشنبه 11 فروردين 1399 - 16:19:56

ایران مراسم نیوز: مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: به منظور تشویق شهروندان برای در خانه ماندن، مسابقه عکاسی «این یزد» در شهر میراث جهانی یزد برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، «عباس ملازینلی» در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی بین اقشار مختلف جامعه، اظهار کرد: تدوین برنامه‌های متنوع نقش مهمی در پویایی بیش از پیش جامعه ایفا می‌کند.

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در ادامه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی خود که در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «این یزد» کرده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، گفت: این مسابقه که با رویکردی متفاوت از سایر مسابقات و جشنواره‌های عکاسی برگزار می‌شود، مردم را به در خانه ماندن تشویق می‌کند.

وی با بیان این‌که گردشگری خانگی اصلی ترین موضوع مسابقه عکاسی «این یزد» است، تصریح کرد: شهروندان برای شرکت در این مسابقه باید از سوژه‌های جالبی که در خانه آنها وجود دارد عکاسی کرده و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

ملازینلی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان شرکت در این مسابقه می‌توانند تصاویر خود را تا 15 فروردین در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و تصاویر خود را به دایرکت صفحه  inyazd ارسال کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/19385/تشویق-یزدی‎ها-به-«در-خانه-ماندن»-با-برگزاری-مسابقه-عکاسی
بستن   چاپ