نخستین جشنواره مجازی نمایش کوتاه در اسفراین برگزار می شود
يکشنبه 10 فروردين 1399 - 15:00:36

ایران مراسم نیوز: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین گفت: نخستین جشنواره مجازی نمایش کوتاه با مشارکت حداکثری هنرمندان این شهرستان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، رضا ارغیانی عنوان کرد: نخستین جشنواره مجازی نمایش کوتاه با هدف غنی سازی اوقات فراغت هنرمندان و یکی از راهکارهای مناسب در خانه ماندن به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ وی لزوم ماندن در منزل با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، جایگاه کتاب و مطالعه در زمان ماندن در خانه و بهداشت فردی از جمله موضوعات این جشنواره عنوان کرد.

ارغیانی رعایت موازین شرعی و اخلاقی، ضبط و تولید نمایش در سه دقیقه با تلفن همراه و حضور حداکثر چهار بازیگر در نمایش را از ضوابط و مقررات جشنواره دانست.

وی یادآور شد: از هر شرکت کننده حداکثر دو اثر پذیرفته خواهد شد.

ارغیانی، با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین برگزار خواهد شد، بیان کرد: متقاضیان باید آثار خود را برای شرکت در جشنواره از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره 09124956980 ارسال کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/19367/نخستین-جشنواره-مجازی-نمایش-کوتاه-در-اسفراین-برگزار-می-شود
بستن   چاپ