کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان برگزار می‌کند
يکشنبه 10 فروردين 1399 - 11:33:59

ایران مراسم نیوز: بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت کشور (هدهد) برای دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان همراه با سایر دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور در بخش‌های مختلف برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت کشور (هدهد) در بخش‌های آوایی، هنری، ادبی، بخش ویژه، تیمی، کتبی، گروهی، پژوهشی و فناوری برای دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان برگزار می‌شود.

بخش آوایی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، ترجمه‌خوانی، حفظ سوره حجرات با ترجمه، حفظ یک جزء، حفظ 3 جزء، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 20 جزء و حفظ جزء کل، دعا و مناجات اذان، آیین سخنوری، هم‌خوانی و تواشیح بوده و بخش تیمی شامل مسابقات تیمی، مناظره دانشجویی، نمایش و تواشیح است.

بخش هنری شامل خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، تذهیب، ساخت تیزر بی‌نما (کمیک استریپ)، طراحی پوستر، معرق و منبت، تابلو فرش، نماهنگ، فیلم کوتاه و بخش ادبی شامل شعر کلاسیک (نو)، داستان‌نویسی، نمایش‌نامه نویسی و فیلم‌نامه نویسی است.

بخش ویژه شامل شعر، داستان، نماهنگ، اپلیکیشن و مقاله نویسی است که شرکت در بخش ویژه برای عموم آزاد بوده و بخش کتبی شامل احادیث اهل‌بیت (ع)، احکام نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، ترجمه و تفسیر قرآن کریم، سیره معصومین (ع)، حفظ موضوعی قرآن کریم،  پرسمان معارفی سبک زندگی قرآنی و نماز است.

بخش گروهی شامل مقاله نویسی گروهی، تالیف و ترجمه کتاب گروهی، کانال‌های مجازی قرآنی گروهی و تولید اپلیکیشن گروهی بوده و بخش پژوهشی نیز شامل مقاله نویسی، تالیف کتاب، بررسی و نقد کتاب، تلخیص کتاب و بخش فناوری شامل  مسابقات تیمی، مناظره دانشجویی، نمایش و تواشیح است.

جوایز و امتیازات حضور در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت کشور (هدهد)، امتیاز آموزش ضمن خدمت عمومی برای کارکنان، بهره‌مندی از جوایز نقدی در مرحله کشوری و دانشگاهی، دارای امتیاز فرهنگی برای اعضای هیئت علمی و اولویت در استفاده از تسهیلات دانشجویی است.

جوایز نفرات برتر بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت کشور (هدهد)؛ نفر اول 500 هزار تومان، نفر دوم 400 هزار تومان و نفر سوم 300 هزار تومان است و دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند حداقل در یک رشته و حداکثر در هفت رشته ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در جشنواره هدهد به آدرس الکترونیکی www.quran.behdasht.gov.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 33448515 دفتر کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان تماس حاصل کنند و برای پرسش و پاسخ نیز به کانال تلگرام به آی.دی @quran_zums مراجعه کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/19361/کانون-قرآن-و-عترت-دانشگاه-علوم‌پزشکی-استان-زنجان-برگزار-می‌کند
بستن   چاپ