افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب
شنبه 13 بهمن 1397 - 11:47:21

ایران مراسم نیوز: نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با عنوان «چهل سال افتخار و بالندگی» در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گشایش یافت.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، این نمایشگاه صبح امروز با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، سردار سرتیپ بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی دیگر از فرماندهان لشکری و کشوری در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس شروع به کار کرد.
در این نمایشگاه روند کامل فناوری های هسته ای جمهوری اسلامی ایران‌ نیز برای نخستین بار در دهه مبارک فجر برای عموم مردم به نمایش گذاشته شده است.
علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه اسلامی و دفاع مقدس درمورد این نمایشگاه توضیح داد: نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی تا 22 بهمن ماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا است.
وی افزود: در این‌ نمایشگاه 40 دستگاه و نهاد لشکری و کشوری در این‌ نمایشگاه دستاوردهای خود را نمایش می دهند.
مدیرعامل موزه اسلامی و دفاع مقدس ادامه داد: در این نمایشگاه دستگاه های حاضر رونمایی می شوند اما بخش ویژه نمایشگاه سازمان انرژی اتمی تمام روند اکتشاف، تولید و فناوری های صلح آمیز هسته ای کشور را برای نخستین بار به نمایش می گذارد.
جعفری با بیان این که به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 207 برنامه بین المللی، ملی و استانی طراحی شده است، گفت: در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی که در فضایی به وسعت 75 هزار متر مربع برپا می شود، یک هزار دستاورد دستگاه ها به نمایش گذاشته می شود.
وی یادآور شد: در حاشیه این نمایشگاه 20 نشست تخصصی نیز برگزار می شود، هم زمان با مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی 6 موزه دفاع مقدس استانی با حضور رییس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح می شوند./4


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/1925/افتتاح-نمایشگاه-دستاوردهای-چهل-سالگی-انقلاب
بستن   چاپ