رئیس هیات مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران خبر داد:
تغییر تقویم نمایشگاه‌های سال 99 به دلیل شیوع بیماری کرونا
جمعه 1 فروردين 1399 - 14:30:07

ایران مراسم نیوز: رئیس هیات‌مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران گفت: همان‌گونه که مطلع هستید متاسفانه تقویم نمایشگاهی سال ٩٩ به دلیل شیوع بیماری کرونا دستخوش تغییراتی خواهد شد. با توجه به کنسل شدن نمایشگاه‌های اسفند ماه و همچنین نیمه دوم فروردین و اردیبهشت ماه سال آتی و در ادامه آن تعطیلات ماه مبارک رمضان، عملا تقویم نمایشگاهی پس از پایان تعطیلات رمضان برنامه ریزی شده است و در صورتیکه مجوز برپایی نمایشگاه‌ها در ماه خرداد از سوی مراکز ذیربط صادر نشود؛ عملا شروع برپایی نمایشگاه‌های سال آتی از اول تیرماه میسر خواهد شد.
علی مرادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز کرد: بر اساس جلسات متعدد اعضای هیات مدیره و مدیران محترم شرکت سهامی و بادر نظر گرفتن کلیه موارد تاثیر گذار تقویم نمایشگاهی  به گونه‌ای پیش بینی شده است که نمایشگاه‌های سال آتی با کمترین اصلاحات امکان برپایی را داشته باشند، البته باید از تعدادی از اعضای محترم انجمن تشکر ویژه نمایم که همگی با تعامل و همکاری با هیات مدیره بخشی از تغییرات را پذیرفتند تا سایر همکارانشان آسیب کمتری ببیند.
وی ادامه داد: بدیهی است در شرایط فعلی خانواده بزرگ صنعت نمایشگاهی می بایست با تمام تلاش خود از این بحران به سلامتی عبور نماید و نقش برگزارکنندگان نمایشگاه‌های داخلی و خارجی جهت رونق بخشیدن مجدد به توسعه و رونق اقتصادی کشور بسیار مهم و کلیدی 
رئیس هیات مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در ادامه افزود: از طرفی باید با راهکارهای جدی و عملیاتی بخشی از خسارت‌های وارده به برگزارکنندگانی که نمایشگاه‌های آنان دچار آسیب شده است، جبران نماییم. در حال حاضر هیات مدیره در حال تهیه مدلی جهت تحقق این موضوع است که در وقت مقتضی به اطلاع همکاران خواهد رسید.
مرادی در پایان بیان کرد: انجمن برگزار کنندگان در سالی که گذشت، جهت تحقق اهداف صنفی خود با کلیه سازمان‌ها و نهادهای ذیربط به ویژه سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی ارتباطات سازنده و مفیدی داشته است و طی جلسات متعدد با همفکری و همدلی سعی نموده است تا شرایط مطلوبی را جهت رفع موانع و توسعه کمی و کیفی نمایشگاه‌ها فراهم نماید. در همین راستا اعضای هیات مدیره انجمن از جناب آقای زاد بوم و جناب آقای دکتر حسین زاده و همکاران محترمشان و عزیزانی که در طول سال گذشته با تلاش خود ما را یاری نمودند تشکر و قدردانی می نماییم.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/19229/تغییر-تقویم-نمایشگاه‌های-سال-99-به-دلیل-شیوع-بیماری-کرونا
بستن   چاپ