سهم من در مهار کرونا
هنر در خدمت مقابله با کرونا
چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 17:11:20

ایران مراسم نیوز: کلان‌شهر تبریز این روزها میزبان نمایشگاهی مجازی با عنوان «آثار هنری کرونا» است که هنرمندان شرکت‌کننده در آن از راه دور و به شکل مجازی با خلق آثار به جنگ کرونا رفته‌اند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، در شرایطی که این روزها ماندن در خانه به اصل اساسی مقابله با شیوع کرونا در جامعه ایران تبدیل شده است، هنرمندان تبریزی در راستای عمل به «مسوولیت اجتماعی» خود با سلاح هنر و با برپایی نمایشگاه مجازی وارد گود شده اند تا نشان دهند که هنرمند جماعت در هر شرایطی همراه و همگام جامعه است. 

تاکنون بیش از  100 اثر در نمایشگاه مجازی «آثار هنری کرونا» که به ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری انجمن های فرهنگی، هنری و ادبی استان از حدود یک هفته قبل آغاز شده است، در 11 رشته فرهنگی و هنری برای سرگرمی و نشاط آفرینی افکار عمومی و منحرف کردن ذهن آنان از بحران کرونا، عرضه شده است.

برپایی این نمایشگاه که قرار است تا کنترل ویروس کرونا در جامعه ادامه داشته باشد، با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شده است و آنان اظهارنظرهای (کامنت) جالبی درباره هر یک از آثار به نمایش گذاشته شده دارند. 

نمایشگاه مجازی «آثار هنری کرونا» در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام برپا شده است و این نشان می دهد که هنرمندان و فرهیختگان آذربایجان شرقی به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی برای ارتباط تعاملی با مخاطبان پی برده اند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/19200/هنر-در-خدمت-مقابله-با-کرونا
بستن   چاپ