نائب رییس اتاق اصناف:
نمایشگاه بهاره مجازی مورد تایید اتاق اصناف نیست/ هیچ گونه مسئولیتی در قبال برگزاری نمایشگاه نداریم
يکشنبه 25 اسفند 1398 - 11:08:50

ایران مراسم نیوز: نائب رییس اتاق اصناف تهران گفت: نمایشگاه بهاره مجازی به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست و هیچ اطلاعی از کیفیت و نحوه برگزاری آن نداریم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، خسرو ابراهیمی‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص نمایشگاه بهاره مجازی گفت: این نمایشگاه به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست و هیچ اطلاعی از کیفیت و نحوه برگزاری آن نداریم.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های بهاره باید مورد تایید و زیر نظر اتحادیه‌ها و اصناف باشد و مجوز برگزاری آ‌نها از سوی اتاق اصناف صادر شود که این نمایشگاه بهاره مجازی فاقد تمام این فاکتورها است و من همین جا به شهروندان هشدار می‌دهم که مراقب این گونه نمایشگاه‌ها و فروش‌های مجازی بخصوص در این ایام که توصیه شده رفت و آمد به حداقل برسد باشند.

ابراهیمی‌نیا متذکر شد: اتاق اصناف هیچ گونه مسئولیتی در قبال برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها ندارد و در صورت شکایت و تخلف هیچ کمکی نمی‌تواند به مصرف‌کنندگان کند.

وی افزود: نمایشگاه‌های بهاره باید زیر نظر اتحادیه‌ها باشند تا ما کیفیت و قیمت‌ها را تایید کنیم تا هیچ گونه اجحافی در حق مشتری صورت نگیرد.

نائب رییس اتاق اصناف تهران افزود:‌ ما اصلا نمی‌دانیم منبع این نمایشگاه کجاست و چه کسی متولی برگزاری آن است حتی وزارت صمت نیز اگر بخواهد به سازمان یا نهادی مجوز برگزاری نمایشگاه عرضه کالا را بدهد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/19160/نمایشگاه-بهاره-مجازی-مورد-تایید-اتاق-اصناف-نیست-هیچ-گونه-مسئولیتی-در-قبال-برگزاری-نمایشگاه-نداریم
بستن   چاپ