اعطای تخفیف در نمایشگاه اینوتکس برای 5 دسته از فناوران
سه شنبه 13 اسفند 1398 - 11:12:11

ایران مراسم نیوز: از سوی دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس 2020 به منظور حضور نوآوران و ارائه دستاوردهای فناورانه، برای 5 دسته از نوآوران تخفیف‌هایی را در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، دبیرخانه نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2020 به منظور حمایت از حضور نوآوران و فناوران و ارائه دستاوردهای نوآورانه تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

این تخفیف‌ها مشمول پنج گروه از شرکت‌کنندگان شامل "استارتاپ‌های محصول محور"، "شرکت‌های دارای فناوری جدید"، "ایرانیان غیر مقیم"، "پارک‌های فناوری" و "شتابدهنده‌های عضو مرکز شتابدهی نوآوری" خواهد شد. 

استارتاپ‌های محصول محور به معنی استارتاپ‌هایی که اقدام به ساخت یا ارتقای یک محصول فناورانه کرده‌اند و هدف آنها از حضور در اینوتکس، معرفی این محصول یا بازاریابی به منظور فروش بیشتر آن است. «شرکت‌های دارای فناوری جدید» نیز به معنی شرکت‌هایی هستند که می‌خواهند برای اولین بار از فناوری جدید خود در نمایشگاه اینوتکس رونمایی کنند.

این دسته از فناوری‌ها، محصولاتی هستند که تاکنون به بازار عرضه نشده‌اند و اولین بار در نمایشگاه اینوتکس معرفی خواهند شد. محصولاتی که به عنوان نمونه یا "پروتو تایپ" ساخته شده‌ باشند، درصورتی که دارای TRL بالای 6 باشند، می‌توانند از این حمایت بهره‌مند شوند.

شرکت‌کنندگان در اینوتکس 2020 بر اساس نوع هویت و ثبت نام خود، به سه روش "کانترهای استارتاپی: استقرار در یک وجه از کانترهای سه وجهی اینوتکس"، "غرفه‌های اشتراکی: مطابق با فایل راهنمای ثبت‌نام" و "غرفه‌های اختصاصی: غرفه‌هایی که بر اساس متراژ مورد نیاز مخاطب به او تحویل داده می‌شود"، می‌توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

شرکت‌های دانش‌بنیان در صورت ارائه گواهینامه حضور در نمایشگاه و فاکتور پرداختی، امکان دریافت 70 درصد از هزینه‌های شرکت در نمایشگاه را از صندوق نوآوری و شکوفایی دارند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/18994/اعطای-تخفیف-در-نمایشگاه-اینوتکس-برای-5-دسته-از-فناوران
بستن   چاپ