با حضور مقامات ارشد بانک‌های صنعت و معدن و ایران زمین انجام شد
اهدای جوایز تیم‌های برتر در جشنواره‌های استارتاپی ITE2019
چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 16:32:31

ایران مراسم نیوز: مراسم اهدای جوایز 16 تیم برتر در جشنواره‌های استارتاپی پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE2019) در مرکز فابا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به گزارش ستاد خبری رویداد ITE، حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن، فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، محمدمراد بیات مدیرعامل مرکز فابا، منصور یوسفی‌نیا معاون فناوری و برنامه‌ریزی مدیرعامل بانک صنعت و معدن، محمدحسن ترابی مدیر امور مشتریان و روابط عمومی این بانک و نمایندگانی از استارتاپ‌های برتر جشنواره‌های استارتاپی، در این مراسم حضور داشتند.

مهری، مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سخنانی ضمن تشکر از مقامات مرکز فابا، گفت: اجرای مدل کسب و کاری جدیدی را شامل مباحث توسعه‌ای و بهبود وضعیت موجود در بانک صنعت و معدن در دستور کار داریم.

وی با اشاره به بحران ویروس کرونا، بر ضرورت شتاب‌بخشی به اجرای مباحث اقتصاد و شهر هوشمند تاکید کرد.

فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین نیز در سخنانی، خواستار افزایش سقف انتقال وجه و همچنین سقف برداشت روزانه، برای کاهش مراجعه شهروندان به بانک‌ها و خودپردازها، با هدف کاهش مخاطرات ناشی از بیماری کرونا شد.

وی همچنین از شرکت‌های استارتاپی خواست که اپلیکیشن‌هایی را با هدف اطلاع‌رسانی و آموزش در زمینه این بیماری طراحی کنند.

یوسفی‌نیا معاون فناوری و برنامه‌ریزی مدیرعامل بانک صنعت و معدن نیز، با اشاره به تفاوت ماهوی این بانک توسعه‌ای با بانک‌های تجاری، گفت: بیشتر فین‌تک‌ها راهکارهایی برای نوع دوم بانک‌ها ارائه کرده‌اند. بر همین اساس بانک صنعت و معدن با همکاری دانشگاه امیرکبیر در حال تدوین برنامه‌ای برای شناسایی نیازها و اولویت‌های بانک‌های توسعه‌ای و ارائه راهکارهایی برای آنها است. مرکز فابا نیز در این برنامه حضور خواهد داشت.  

بیات مدیرعامل مرکز فابا نیز ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد بانک‌های مورد اشاره و فعالان استارتی در این رویداد، بیان کرد: خدمات متقابل بانک‌ها و فین‌تک‌ها می‌تواند به پیشرفت صنعت بانکداری کشور منجر شود و فاباتک نقطه تلاقی این دو است. 

وی گفت: مراسم حاضر، نمونه‌ای از خدماتی است که فاباتک به این عرصه ارائه می‌کند و روز به روز بر دامنه آن افزوده می‌شود. 

در پایان این رویداد، که امروز هفتم اسفند ماه در سالن اجتماعات مرکز فابا برگزار شد، فعالان استارتاپی برگزیده در دو جشنواره استارتاپی فین‌تک‌ و شهر هوشمند هدایای خود را دریافت کردند. بانک ایران زمین اسپانسر این جشنواره‌ها بود.













http://iranmarasemnews.ir/fa/News/18904/اهدای-جوایز-تیم‌های-برتر-در-جشنواره‌های-استارتاپی-ITE2019
بستن   چاپ