رئیس اداره بازاریابی و متقاضیان سازمان فناوری اطلاعات کشور خبر داد
راه‌اندازی سامانه "ایران نوآفرین" برای نام‌نویسی شرکت‌های استارپ‌آپ
دوشنبه 28 بهمن 1398 - 15:06:04

ایران مراسم نیوز:  رئیس اداره بازاریابی و متقاضیان سازمان فناوری اطلاعات کشور از راه‌اندازی سامانه "ایران نوآفرین" برای نام‌نویسی شرکت‌های استارپ‌آپ خبر داد و گفت: سامانه دیگری به‌نام سامانه "ایران کارفا" نیز وجود دارد که جهت حمایت‌های مالی در نظر گرفته شده و شرکت‌ها می‌توانند یک سری مستندات خواسته شده را آپلود کنند تا کمتر از یک ماه به آنان تسهیلات پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، رحمت اله صابری در آیین اختتامیه استارپ‌آپ در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد، با اشاره به جایگاه جهاد دانشگاهی در حمایت از شرکت‌های استارپ‌آپی اظهار کرد:  با توجه به اینکه کل کشور در حوزه فناوری به 5 منطقه تقسیم شده است، جهاد دانشگاهی و سازمان تجاری سازی به عنوان کارگزار انتخاب شده که در حوزه حمایت‌های مالی و معنوی فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: این کارگزاران وظیفه دارند که در شناسایی شرکت‌های استارپ‌آپ جهت حمایت‌های مالی و معنوی در کنار شرکت‌ها باشند.

رئیس اداره بازاریابی و متقاضیان سازمان فناوری اطلاعات کشور با بیان اینکه تسهیلات با نرخ 4 درصد از 30 میلیون تا 3 میلیارد تومان به متقاضیان از طریق پست بانک اعطا می‌شود، گفت: در کنار حمایت مالی یک سری حمایت‌های معنوی از جمله معرفی به معاونت وزارت علوم، صندوق امید وسازمان نظام صنفی و اعطای مجوز  صورت می‌گیرد.
صابری خاطرنشان کرد:  طی زمانی که دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود، ایده‌ها نیز تبلور پیدا می‌کند که در این میان شرکت‌هایی به این ایده‌ها کمک  و سرمایه‌گذاری می‌کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/18733/راه‌اندازی-سامانه-ایران-نوآفرین-برای-نام‌نویسی-شرکت‌های-استارپ‌آپ
بستن   چاپ