جزئیات یکی از مجهزترین مراکز برگزار کننده انواع رویداد در خاورمیانه
سالن مذاکرات تجاری (B2BHall) مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری ایران‌مال
شنبه 26 بهمن 1398 - 15:05:27

ایران مراسم نیوز: امروزه در دنیای مدرن، شاهد تغییر در قالب و فضاهایی هستیم که برای گردهمایی‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در فضاهای کاری متصل و هوشمندانه، جلسات کاری جنبه مهمی از کار محسوب می‌شود. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، برگزاری جلسات در فضاهای اختصاصی می‌تواند ضمن فراهم کردن یک محیط حرفه‌ای و ایجاد زمینه عالی برای یک جلسه، تاثیر مثبتی را از خود در کسب و کار به جای بگذارد. همچنین استفاده از تکنولوژی‌ و ابزارهای نوین در سالن کنفرانس و جلسات، تضمین این امر است که حاضرین در جلسه مجذوب کنفرانس خواهند شد.
مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران (ایران مال) به عنوان یک از مجهزترین مراکز برگزار کننده انواع رویداد در خاورمیانه، با دارا بودن سالن مذاکرات تجاری (B2BHall) مجهز به بروزترین امکانات، بستر مناسبی را برای برگزاری انواع کنفرانس، کارگاه آموزشی (workshop)، اتاق‌های جلسات خصوصی (meet & talk) فراهم آورده است.
ویژگی‌های کلی سالن مذاکرات تجاری(B2BHall) مرکز نمایشگاهی 
ـ سالن کنفرانس:
به صورت فضای باز طراحی شده است که برای برگزاری جلسات کاری طولانی مدت خسته کننده نیست تا مشارکت کنندگان حس مطلوب و راحتی را در طی حضور در نشست کاری داشته باشند. گفتنی است، چیدمان سالن کنفرانس با روش و سبک برگزاری کنفرانس حرفه‌ای همخوانی دارد. این سالن ‌با ظرفیت 120 نفر مجهز به تکنولوژی‌ و ابزارهای نوین همانند: دیتاپروژکتور سقفی، صفحات نمایش، سیستم‌های سمعی و بصری است.
ـ اتاق‌های جلسات (meet & talk): شش اتاق‌ اختصاصی جلسات M&T با ظرفیت 8 نفر و یک  اتاق‌ اختصاصی جلسه با ظرفیت 10 نفر، به صورت کلی فضای مناسبی را برای جلسات فراهم می‌کنند، به گونه‌ای که می‌توان برای تعداد افراد حاضر در جلسه به نحوی برنامه ریزی کرد که فضای کافی برای اسکان همه وجود داشته باشد. این اتاق‌ها انعطاف پذیر بوده و این امر موجب آن شده است که این فضا برای انواع جلسات مختلف قابلیت بهره برداری داشته باشد.
ـ اتاق سمینار: ظرفیت این اتاق 30 نفر بوده و دارای تجهیزاتی همانند لپ تاپ و نمایشگر است و  آماده برگزاری انواع سمینارهای تخصصی و کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف است.
اتاق‌های ورک شاپ: این اتاق‌ها جمعا ظرفیتی بالغ بر 44 نفر  را داشته و دارای تجهیزاتی شامل لپ تاپ و نمایشگر است.
اتاق"VIP Lounge": دارای محیطی خاص و کاملا خصوصی است که ظرفیت 8 نفر را به خود اختصاص داده و همچنین مجهز به سیستم نمایشگر و تجهیزات پذیرایی است. 
گفتنی است مجموع این امکانات و زیرساخت‌های موجود در سالن مذاکرات تجاری(B2BHall) مرکز نمایشگاهی موجب شده تعداد قابل توجهی از کنفرانس‌ها، کارگاه‌ها و جلسات کاری موفق در این سالن برگزار شود. همچنین به دلیل استاندارد بالای این سالن، بسیاری از مجریان برگزاری نمایشگاه تمایل دارند کارگاه‌های آموزشی جانبی نمایشگاه‌های خود را در این سالن برگزار کنند.



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/18689/سالن-مذاکرات-تجاری-B2BHall-مرکز-دائمی-نمایشگاه‌های-بین‌المللی-و-رویدادهای-تجاری-ایران‌مال
بستن   چاپ