برگزاری نمایشگاه دام و طیور VIV MEA ابوظبی امارات
دوشنبه 14 بهمن 1398 - 17:36:57

ایران مراسم نیوز: نمایشگاه دام و طیور ابوظبی بزرگترین نمایشگاه بین المللی در حوزه دام و طیور در خاورمیانه است که هر دوسال یکبار برگزار می گردد. سومین دوره این نمایشگاه از تاریخ های 9 تا 11 مارچ 2020 (19 الی 21 اسفند 98) در مرکز نمایشگاهی ابوظبی امارات برگزار می گردد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، نمایشگاه دام و طیور ابوظبی (VIV MEA) رویدادی 3 روزه است که فعالیت خود را با هدف معرفی محصولات و تولیدات شرکت های دام و طیور آغاز کرده است و نمایشگاهی با اهمیت در این صنعت محسوب می ­شود. این نمایشگاه به تازگی، محصولات خود را گسترش داده و آن را با توجه به نیازهای روز در مورد سلامت گوشت، انطباق داده است.

نمایشگاه دام و طیور ابوظبی تمام بخش های زنجیره تولید گوشت، از علوفه تا گوشت را در بر می گیرد. نمایشگاه تخصصی «از علوفه تا غذا» برای صنایع مرغداری، آبزی پروری و تولید لبنیات در خاورمیانه و مناطق آفریقایی تنظیم شده است. غرفه داران بین المللی و ملی این نمایشگاه، راهکارها و نوآوری های خود را در زنجیره «از علوفه تا غذا» ارائه می ­دهند. تولید علوفه دام و پردازش مجدد گوشت از جدیدترین بخش هایی است که به محصولات نمایشگاه اضافه شده است. شرکت های تولید و پردازش (پردازش مجدد) گوشت، فرآیندهای تولید خود را با توجه به نیازهای مردم، بهبود داده ­اند و نهادهای بین المللی کیفیت مواد غذایی، استاندارهایی برای تضمین کیفیت و قابلیت ردیابی امن، وضع کرده ­اند.

نمایشگاه دام و طیور ابوظبی جایگاهی ایده آل، برای تولید کنندگان فرآورده های دامی خواهد بود تا ضمانت و کیفیتی که مصرف کنندگان خواستار آن هستند را ارائه دهند و ارتباطی مستقیم با بازارهای بین المللی برقرار نمایند.

در دوره قبلی برگزاری این نمایشگاه (سال 2018)، در مجموع 368 شرکت (غرفه دار) و همینطور 6660 بازدیدکننده حرفه ای در این رویداد شرکت داشتند.

 موضوعات نمایشگاه دام و طیور ابوظبی 2020
- بهداشت و تغذیه دام

- ذبح، حمل و نقل و پردازش

- پرورش دام، کشاورزی و تهیه مکان

- تکنولوژی محصول و علوفه

- تکنولوژی گوشت

 تاریخ برگزاری نمایشگاه دام و طیور ابوظبی 2020
3 امین دوره نمایشگاه دام و طیور ابوظبی از تاریخ 19 الی 21 اسفند 98 (9 تا 11 فوریه 2020) در مرکز نمایشگاهی ابوظبی برگزار می گردد.

 ساعات بازدید از نمایشگاه دام و طیور ابوظبی 2020
  ساعات بازدید از این نمایشگاه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر می ­باشد.

سایت نمایشگاه دام و طیور ابوظبی 2020
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه، به سایت زیر مراجعه نمایید:

www.vivmea.nl


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/18527/برگزاری-نمایشگاه-دام-و-طیور-VIV-MEA-ابوظبی-امارات
بستن   چاپ