سامانه الکترونیکی سلامت، به دنبال سلامتی مردم
دوشنبه 8 بهمن 1397 - 16:30:22

ایران مراسم نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از سامانه الکترونیکی سلامت شهرستان بابلسر گفت: مردم باید الکترونیکی کردن خدمات سلامت را به صورت عینی ببینند و همچنین باید ببینند که ما نگران و پیگیر سلامتی آنان هستیم.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان بازدید خود از سامانه الکترونیکی سلامت شهرستان بابلسر، در جلسه ای با مدیران سلامت کشور به بررسی اقدامات انجام شده و برنامه های آینده این حوزه پرداخت.
وی با اشاره به اینکه سامانه الکترونیکی سلامت در بابلسر در حد توان و ظرفیت پیاده‌سازی مناسبی داشته، گفت: البته این طرح با رفع مشکلات و نواقص جای بهتر شدن دارد و می تواند به کل استان مازندران تعمیم داده شود.
آذری جهرمی افزود: در این سامانه رابطه لایه های مختلف دیده نشده و ارتباط با شرکت های بیمه ای و تبادل اطلاعات با سایر دستگاه ها نیاز به حمایت و همکاری بیشتری دارد.
وزیر ارتباطات در جمع مدیران تامین اجتماعی، سازمان بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: برای نخستین بار اتصال تامین اجتماعی، بیمه سلامت و وزارت بهداشت به صورت آزمایشی در استان مازندران انجام می شود.
آذری جهرمی با انتقاد از سازمان هایی که داده های خود را آزاد نمی کنند، تاکید کرد: داده ها و اطلاعات تجمیع شده در سازمان ها و دستگاه ها گنجینه و دارایی ملی است.
همچنین در این جلسه با پیشنهاد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، مقرر شد ظرف یک هفته کارگروهی متشکل از وزارت ارتباطات، وزارت بهداشت، بیمه سلامت و تامین اجتماعی، طرح پیاده سازی سامانه الکترونیک سلامت در 4 استان کشور را تهیه و ارائه کنند./1


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/1840/سامانه-الکترونیکی-سلامت،-به-دنبال-سلامتی-مردم
بستن   چاپ