آغاز به کار هفتمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 15:09:12

ایران مراسم نیوز: آیین افتتاح هفتمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی با بررسی نقش فناوری‌های نوین در آموزش و یادگیری منابع انسانی، 7 بهمن ماه سال 1398 در تالار ابوریحان مرکز همایش های بین المللی ادانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، دکتر سعداله نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی، در سخنانی اظهار داشت: «نیروی انسانی و توسعه سرمایه انسانی» مبحث بسیار مهمی است، سرعت پیشرفت در جهان امروز به سرمایه انسانی وابسته است. هر چه انسان‌ها توانمندتر و نزدیک‌تر به خصلت خلیفۀ خداوند باشند، پیشرفت‌ شتاب بیشتری خواهد داشت.

در این همایش، دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با ابراز خرسندی از برگزاری نشست با موضوع توسعه منابع انسانی با مشارکت دانشگاهیان گفت: بحث مدیریت و نیروی انسانی و به ویژه توسعه نیروی انسانی موضوعی است که در کشور ما سال های زیادی است به آن پرداخته شده و برنامه‌ریزی‌هایی برای آن تدارک دیده شده است، ولی هنوز در سطح کلان و محافل تخصصی رضایتی از آثار این برنامه ریزی ها نمی بینیم.

دکترمحمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، بر نقش‌آفرینی دانشگاه‌ها در حل مشکلات جامعه و تنوع‌بخشی منابع آموزش عالی تأکید کرد و با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: ایجاد هماهنگی راهبردی بین معاونان، مدیران و مدیریت سرمایه انسانی و ایجاد ارتباط مستقیم، نظام‌مند و پایدار بین آنها نخستین هدف برگزاری این همایش است.

شایان ذکر است، همایش ملی توسعه سرمایه انسانی به مدت 2 روز در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی و با حضور معاونان و مدیران سرمایه انسانی دانشگاه ها، مراکز آموزشی و پارک های علم و فناوری برگزار می‌شود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/18392/آغاز-به-کار-هفتمین-کنفرانس-ملی-آموزش-و-توسعه-سرمایه-انسانی
بستن   چاپ