دستاوردهای سه روز حضور هیات تخصصی مناطق آزاد در نمایشگاه فیتور 2020
يکشنبه 6 بهمن 1398 - 08:40:50

ایران مراسم نیوز: دستاوردهای اولین روز حضور هیات تخصصی مناطق آزاد درنمایشگاه فیتور 2020 نشست با خانم آنا لارانیاقا، مدیرکل نمایشگاه‌های مادرید و معرفی ظرفیت های گردشگری مناطق آزاد؛ همچنین تبادل نظر در خصوص برگزاری رویدادهای مختلف.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از فرینا، دومین نشست نمایندگان دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد با هیات گردشگری کشور پرتقال که بعد از بازدید از غرفه این کشور برگزار شد و پیشنهاد میزبانی از گردشگران پرتقالی مورد بررسی قرار گرفت.

سومین نشست نمایندگان دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق با شرکت گردشگری و سفر splendid انجام گرفت و پس از ارائه ظرفیت ها و مزایای مناطق آزاد همچون عدم نیاز به ویزا پیشنهادهای متعدد همکاری با آن شرکت درخصوص ایجاد تور ترکیبی ایران و امارات یا ایران و ترکیه،  ایجاد دفتر کار آن شرکت در کیش و بصورت کلی همکاری با شرکت های گردشگری مناطق آزاد ارایه شد. و در نهایت برگزاری نشست در غرفه کشور کرواسی با هیات گردشگری کرواسی که منتج به قرار هماهنگی های لازم برای عقد تفاهم نامه و برگزاری نشست های تخصصی در آینده نزدیک شد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/18355/دستاوردهای-سه-روز-حضور-هیات-تخصصی-مناطق-آزاد-در-نمایشگاه-فیتور-2020
بستن   چاپ