دستاوردهای حضور هیات تخصصی مناطق آزاد در نمایشگاه فیتور 2020
جمعه 4 بهمن 1398 - 10:15:58

ایران مراسم نیوز: حضور هیات تخصصی مناطق آزاد درنمایشگاه فیتور 2020 موجب شد دومین نشست نمایندگان دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد با هیات گردشگری کشور پرتقال بعد از بازدید از  غرفه این کشور برگزار شود و پیشنهاد میزبانی از گردشگران پرتقالی مورد بررسی قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، در ادامه حضور هیات تخصصی مناطق آزاد در نمایشگاه فیتور 2020، نشست با آنا لارانیاقا، مدیرکل نمایشگاه های مادرید و معرفی ظرفیت های گردشگری مناطق آزاد؛ همچنین تبادل نظر در خصوص برگزاری رویدادهای مختلف نیر صورت گرفت.
سومین نشست نمایندگان دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق با شرکت گردشگری و سفر splendid انجام گرفت و پس از ارائه ظرفیت ها و مزایای مناطق آزاد همچون عدم نیاز به ویزا پیشنهادهای متعدد همکاری با آن شرکت درخصوص ایجاد تور ترکیبی ایران و امارات یا ایران و ترکیه،  ایجاد دفتر کار آن شرکت در کیش  و بصورت کلی همکاری با شرکت های گردشگری مناطق آزاد ارایه گردید.
همچنین نشست در غرفه کشور کرواسی با هیات گردشگری کرواسی نیز برگزار که منتج به قرار هماهنگی های لازم برای عقد تفاهم نامه و برگزاری نشست‌های تخصصی در آینده نزدیک شد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/18311/دستاوردهای-حضور-هیات-تخصصی-مناطق-آزاد-در-نمایشگاه-فیتور-2020
بستن   چاپ