در هتل المپیک تهران برپا می شود؛
برگزاری نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال در خرداد سال آینده
يکشنبه 1 دي 1398 - 19:10:16

ایران مراسم نیوز: نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی 20 تا 23 خرداد سال 1399 در محل سالن‌های نمایشگاهی هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،جلال ذکایی، رئیس نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)‌، با اشاره به برگزاری هشت دوره برگزاری نمایشگاه چاپ دیجیتال گفت: با مشورتی که با برخی از شرکت‌کنندگان سالیان قبل داشتیم، محل سالن‌های نمایشگاهی هتل المپیک به دلیل خارج از طرح ترافیک بودن، دسترسی آسان به مترو، برخورداری از پارکینگ مناسب و سهولت دسترسی برای دوره نهم برگزیده شد.
 
وی افزود: همچنین سالن‌های مجموعه نمایشگاهی هتل المپیک بازسازی شده و شرایط مناسب‌تری برای برگزاری نمایشگاه پیدا کرده‌اند.
 
ذکایی با اشاره به ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای نهمین دوره نمایشگاه چاپ دیجیتال توضیح داد: حضور استارتاپ‌های چاپی از ویژگی‌های بارز نمایشگاه نهم خواهد بود که برای نخستین‌بار به اجرا درمی‌آید.
 
وی تاکید کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربردی، انتشار نخستین شماره کتاب سال چاپ دیجیتال، به‌روزرسانی اپلیکشین نمایشگاه، نمایش فیلم‌های آموزشی در محوطه نمایشگاه و برگزاری جشن بزرگ دیجیتالیا ویژه فعالان و دست‌اندرکاران چاپ دیجیتال از جمله فعالیت‌های این دوره از نمایشگاه به‌شمار می‌آید.
 
ذکایی با اشاره به متراژی که نمایشگاه نهم در آن برگزار خواهد شد نیز عنوان کرد: این دوره از نمایشگاه در فضایی بالغ بر 3040 مترمربع برگزار خواهد شد که اطلاع‌رسانی آن نیز از ماه گذشته آغاز شده و به‌مرور به حجم اطلاع‌رسانی‌ها از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و نشریات تخصصی افزوده خواهد شد.
 
به گفته وی، علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی نمایشگاه به نشانی www.idpex.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/17590/برگزاری-نهمین-نمایشگاه-چاپ-دیجیتال-در-خرداد-سال-آینده
بستن   چاپ