معاون فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد:
تلکام 2019 نویدبخش تولید محصولات کیفی در حوزه زیرساخت شبکه‌ای کشور
سه شنبه 26 آذر 1398 - 17:00:36

ایران مراسم نیوز: معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران گفت: با توجه به بازدید از غرفه های نمایشگاه ایران تلکام 2019 معتقدم که این نمایشگاه نویدبخش آینده روشن برای تولید محصولات کیفی در حوزه زیرساخت شبکه‌ا ی کشور است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، سید ستار هاشمی در مراسم افتتاح نمایشگاه ایران تلکام 2019 عنوان کرد: نمایشگاه امسال با توجه به شرایط برگزاری خاص خود، اگرچه از لحاظ اندازه و سایز برگزاری کوچکتر شده اما حجم استقبال از آن بسیار زیاد است و حضور بازدیدکنندگان حاکی از این امر است که محتوا و محصولات قابل قبولی ارائه شده است.
وی ادامه داد: یکی از مباحثی که از دیرباز مطرح شده برگزاری نمایشگاه‌های تلکام و الکامپ در کنار هم است که این امر برای امسال امکان تحقق نداشت اما موجب شد نمایشگاه تلکامپ با نگاهی جدید برگزار شود.
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران تاکید کرد: در دنیای امروز تفکیک قابل توجهی میان حوزه زیرساختی و فناوری وجود ندارد و مرز بین این دو بسیار کمرنگ شده است. همچنین مباحث زیرساختی، سخت افزاری، حوزه تلکام و آی تی با هم مانوس و عجین شده است. از این رو این نمایشگاه در سال بعد با نگاه و عملی کاملا کارشناسی برگزار خواهد شد./لیماحسنی



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/17404/تلکام-2019-نویدبخش-تولید-محصولات-کیفی-در-حوزه-زیرساخت-شبکه‌ای-کشور
بستن   چاپ