بهمن ماه برگزار می شود؛
نمایشگاه ایمنی و امنیت Intersec دبی امارات
يکشنبه 17 آذر 1398 - 10:44:34

ایران مراسم نیوز:  این نمایشگاه، یکی از معتبرترین نمایشگاه های صنعت ایمنی و امنیت در منطقه و حتی دنیا محسوب می­ شود که هر ساله با حضور شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان زیادی از اقصی نقاط دنیا برگزار می گردد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،بیست و دومین دوره این نمایشگاه از تاریخ 29 دی الی 1 بهمن 98 (19 الی 21 ژانویه 2020) در مرکز تجارت جهانی دبی برپا می شود. با لست ایونت در معرفی این نمایشگاه همراه باشید.

نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی
نمایشگاه Intersec دبی با بیش از 1300 نماینده و 7 گروه محصول، رویدادی 3 روزه است که بعنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه­ ها در بخش های تخصصی امنیت تجاری، امنیت اطلاعات، آتش نشانی و نجات، ایمنی و بهداشت و امنیت داخلی به ارائه محصولات برای علاقمندان این صنعت می ­پردازد. در این نمایشگاه 15 غرفه از کشورهای کانادا، چین، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، ایتالیا، کره، پاکستان، روسیه، سنگاپور، تایوان، انگلستان، ایالات متحده آمریکا وجود دارند. این نمایشگاه فرصتی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد تا با حضور در آن بتوانند با بقیه تجار فعال در این صنعت ارتباط برقرار کرده و به توسعه تجارت بپردازند.

در سال گذشته (2019)، حدود 1337 غرفه­ دار (شرکت کننده) و حدود 30000 بازدید کننده از 120 کشور جهان در این رویداد حضور داشتند. بازدید کنندگان این نمایشگاه از کشورهای مختلف نظیر ایران، عربستان، کویت، عمان، پاکستان و .... بودند و شرکت کنندگان عمدتا از چین، بریتانیا، عمارات متحده عربی، آمریکا و آلمان.

موضوعات نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی
- امنیت تجاری

- امنیت اطلاعات

- ایمنی و سلامت

- آتش و نجات

- امنیت و حفاظت ملی

- امنیت فیزیکی

 بازدیدکنندگان نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی
- توزیع کنندگان و عمده فروشان

- فراهم کنندگان خدمات

- تولید کنندگان

- صادرات و واردات

- مدیران دولتی


تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی22 امین دوره این نمایشگاه از تاریخ 29 دی الی 1 بهمن 98 (19 الی 21 ژانویه 2020) در مرکز نمایشگاهی و همایش های بین المللی دبی برگزار می ­گردد.

 ساعت بازدید از نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی زمان بازدید از این نمایشگاه هر روزه از ساعت 10 صبح الی 6 بعد از ظهر می باشد.

سایت نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه، به سایت زیر مراجعه نمایید:

www.intersecexpo.com


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/17031/نمایشگاه-ایمنی-و-امنیت-Intersec-دبی-امارات
بستن   چاپ