به بهانه یکسالگی پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز
نیاز صنعت همایش و نمایشگاهی کشور به رسانه های تخصصی
شنبه 16 آذر 1398 - 17:15:48

یادداشت: سید حجت هاشمی یرکی مدیرمسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز به بهانه یکسالگی این پایگاه خبری بیان کرد: صنعت همایش و نمایشگاهی کشور نیازمند رسانه های تخصصی است و فرمول موفقیت در رسانه های تخصصی، شنیدن نگاه مخاطب است.

در این فرمول، پشتکار نقطه مشترک و امید راهمان شد. البته پشتکار تنها شاخص توسعه نیست، بلکه خلاقیت، انتخاب و ریسک آگاهانه از مهمترین عوامل تاثیر گذار در راه اندازی کسب و کار است. حال اگر کسب و کار رسانه باشد، باید بیش از پیش حواسمان باشد تا مبادا بدون تحقیق و بررسی شروع به فعالیت کنیم. هدف از تاسیس این سایت خبری، اهمیت صنعت همایش و نمایشگاهی در توسعه کشور است. صنعتی که اگر به درستی در مسیر سیاستهای اقتصادی کشور قرار گیرد میتواند جریان سازی مولد برای رشد جامعه باشد.

بگذریم، دو دهه فعالیت اجتماعی و اقتصادی با تمام شکستها و شیرینی هایش گذشت تا برای دومین بار کارآفرینی را مزه کنم. یکسال پیش بود که سایت خبری ایران مراسم نیوز را با تجربه­ های قبلی­ رسانه ای و خبری ام و ساعت­ ها هم­فکری که با پیشکسوتان صنعت همایش و نمایشگاهی داشتم، به عنوان رسانه ­ی مرجع و تخصصی این صنعت تاسیس و با همراهی همکارانم در تحریریه شروع بکار کردیم، فرمول موفقیت در رسانه را یکبار از ذهن گذراندیم و متعهد شدیم، نگاه مخاطب را بشنویم.

آری یکسال گذشت، در این مدت کلی گزارش و تحلیل نوشتیم و مصاحبه داشتیم با عالیجنابانی که هر کدامشان صدایی شایسته داشتند و دلی رئوف و ما را برای رسیدن به آن­چه فکر می­کردیم، قدرت می­دادند. نقدهایشان را شنیدیم و تمام قد بهره بردیم. نقدهایی که هر کدام­شان اکسیر راه­مان شدند.

در این یکسال بیش از هفت هزار رویداد داخلی و خارجی را در قالب گزارش، خبری کردیم. یادداشتها و تحلیل های علمی بیشماری برای رویدادهایی که برگزار شدند نوشتیم. از رویدادهای استارتاپی و شرکتهای دانش بنیان حمایت کردیم. برگزار کننده بسیاری از نشستها و ستادهای خبری بودیم و هستیم. این را هم بگویم برای شروع و گذراندن امور از سرمایه شخصی هزینه کردیم و با همت همکارانی که دلسوزانه همراه شدند این یکسال سخت و شیرین را با امید اینکه ما را شنیده باشید، گذراندیم.

به زودی نیز گزارش یکسال فعالیت پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز را منتشر خواهیم کرد تا ما را به نقد بنشینید، که اگر غیر از این باشد اخبارمان، کِدر می­شود.

در پایان ضمن تشکر مجدد از یکایک شما مخاطبان گرامی، از تمامی همکارانم که دلسوزانه همراه شدند و همچنین بزرگوارانی که ما را راهنمایی و حمایت کردند و فرصت­هایی را پیش رویمان گذاشتند، سپاسگزارم.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/17010/نیاز-صنعت-همایش-و-نمایشگاهی-کشور-به-رسانه-های-تخصصی
بستن   چاپ