به بهانه نمایشگاه تخصصی ایران آفروکمپ
ماشین‌های رادیوکنترل حرفه‌اى با سابقه بیش از یک دهه حضور در ایران
چهارشنبه 13 آذر 1398 - 15:39:24

ایران مراسم نیوز: ایران آرسی کار مجموعه ای است که در کشور فعالیت مربوط به فروش ماشین‌های کنترلی حرفه ای و تامین قطعات مورد نیاز را انجام می‌دهد. در این راستا گفت‌وگویی داریم با الهه رحمانی عضو مجموعه ایران آرسی کار تا با جزئیات فعالیت مجموعه و وضعیت کنونی بازار بیشتر آشنا شویم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، رحمانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: موضوع هواپیمای کنترلی پیش از انقلاب نیز در ایران مطرح بوده اما ماشین کنترلی قبل از فعالیت مجموعه ما در کشور وجود نداشته و در سال 85 کیوان رسا مدیریت مجموعه، این فعالیت را در ایران در مجموعه تیراندازی ساصد که در ابتدا دفتر مرکزی، فروشگاه و پیست مسابقات را شامل می شد، استارت زد.
وی ادامه داد: اکنون پس از سال‌ها فعالیت، دفاتر و شعبه‌های خود را افزایش داده‌ایم و در شهرستان ها نیز نماینده داریم. همچنین بیش از 100 مسابقه رسمی و غیررسمی در کلاس های مختلف همچون ماشین های کنترلی نیترو (سوخت مخصوص) و بنزینی و ماشین های الکتریک حرفه ای برگزار کرده ایم.
عضو مجموعه ایران آرسی کار تصریح کرد: در تمام دنیا این حوزه همچنان جدید است و مردم با تعجب به یک ماشین کنترلی نگاه میکنند. از این جهت افراد علاقه‌مند خودشان در این خصوص آموزش‌های لازم را میبیند و آموزش در این زمینه یک موضوع فراگیر نیست. نکته ی حائز اهمیت این است که با وجو آشنایی نسبتا کم مردم به خصوص قشر جوان با این حوزه، به محض مطلع شدن بسیار به آن جذب میشوند.
وی افزود: مکانیک این ماشین ها بسیار به ماشین های واقعی شبیه است اما رانندگی با آن به تجربه و تمرین فردی برمی گردد. خوشبختانه در این سال‌ها ذهنیت مردم درخصوص مسابقات منفی نبوده است.
رحمانی با اشاره به این موضوع که واردکردن ماشین کنترلی با نزخ کنونی دلار درنهایت برای خریدار با قیمت بالایی تمام میشود، گفت: مجموعه ایران آرسی کار واردکننده است و محصولات در ایران تولید نمیشود. ما اکنون خیلی محدودتر از سال‌های گذشته واردات داریم و تحریم ها به این حوزه صدمه جدی وارد کرده است./لیماحسنی


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/16911/ماشین‌های-رادیوکنترل-حرفه‌اى-با-سابقه-بیش-از-یک-دهه-حضور-در-ایران
بستن   چاپ