در بابلسر؛
مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی سپاه پاسداران برگزار شد
پنجشنبه 7 آذر 1398 - 16:58:50
ایران مراسم نیوز: مسابقات جام چهلمین سالگرد تاسیس بسیج سازندگی در رشته کشتی آزاد و فرنگی ویژه نیروهای پنج گانه سپاه پاسداران به میزبانی مازندران در بابلسر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،سرهنگ کاظم غفارپور مسئول تربیت بدنی سپاه کربلااظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های مازندران در حوزه ورزش به ویژه در رشته کشتی، تربیت بدنی ستاد کل سپاه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نیروهای کادر و وظیفه پنج‌گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مازندران سپرد و این مسابقات در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شده است.

وی شمار ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات را 200 نفر در اوزان مختلف بیان کرد و گفت: از نظر تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال قبل رشد 100 درصدی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه نفرات برتر برای انتخابی تیم ملی نیروهای مسلح برای شرکت در مسابقات جهان معرفی می شوند و مسابقات با عنوان جام چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین برگزار شده است گفت: مازندران ظرفیت زیادی در رشته های ورزشی به ویژه کشتی دارد.

سرهنگ غفارپور ادامه داد: نفر اول رشته کشتی آزاد را نیروی زمینی با 271 امتیاز، هوافضا با 209 امتیاز و در رشته فرنگی نیز نیروی زمینی با 307 امتیاز اول، هوافضا با 246 امتیاز و لرستان با 170 امتیاز دوم و سوم شدند.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/16637/مسابقات-قهرمانی-کشتی-آزاد-و-فرنگی-سپاه-پاسداران-برگزار-شد
بستن   چاپ