باز شدن گره ترافیکی اتوبان چمران با احداث متروی نمایشگاه
يکشنبه 30 دي 1397 - 17:45:05
ایران مراسم نیوز

ایران مراسم نیوز: عضور شورای شهر تهران گفت:  یکی از بهترین پیشنهادها که چندین بار در شورای ‌‌شورای شهر تهران در مورد آن بحث شده دسترسی از طریق خطوط مترو است و در آخرین جلسه بررسی دسترسی از طریق خط 7 مترو و بخشی از خط جدید 10 پیشنهاد شد که در صورت اجرا و تقاطع با خط 7 مشکل اصلی تردد نمایشگاه بین المللی را حل کند .

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بینالمللی تهران، افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران ‌‌در جلسه ای با سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران در جریان آخرین پیگیری های مسئولان نمایشگاه بین المللی برای ایجاد و احداث خط مترو قرار گرفت .

این عضو شورای شهر تهران و عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران تاکید کرد:  برخلاف آنچه که برخی می گویند‌ نمایشگاه بین المللی به دلیل مشکلات ترافیکی که ایجاد کرده باید جا به ‌جا شود، با توجه به موقعیت استراتژیک نمایشگاه بین المللی باید در همین مرکز به فعالیت خودش ادامه بدهد .

وی افزود: در شهرهای بزرگ دنیا مرکز نمایشگاهی در مراکز شهرها مستقرند و ما فقط باید مشکل دسترسی را برطرف کنیم که اگر در زمان برگزاری نمایشگاه مشکلی برای تردد مردم ایجاد می شود، آن مشکل را حل کنیم.

حبیب زاده تصریح کرد:  یکی از بهترین پیشنهادها که چندین بار در شورای ‌‌شورای شهر تهران در مورد آن بحث شده دسترسی از طریق خطوط مترو است و در آخرین جلسه بررسی دسترسی از طریق خط 7 مترو و بخشی از خط جدید 10 پیشنهاد شد که در صورت اجرا و تقاطع با خط 7 مشکل اصلی تردد نمایشگاه بینالمللی را حل کند .

وی گفت: ‌البته اجرای هر طرحی در این حوزه باید مصوبه شورای عالی ترافیک را داشته باشد و با احداث خط متروی نمایشگاه‌ به نوعی رینگی که برای شهر تهران در نظر گرفته شده تکمیل می شود . ‌‌/3

         

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/1643/باز-شدن-گره-ترافیکی-اتوبان-چمران-با-احداث-متروی-نمایشگاه
بستن   چاپ