درتهران برگزار شد؛
برگزاری کارگاه آموزشی معرفی مزیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور
يکشنبه 19 آبان 1398 - 23:04:08
ایران مراسم نیوز: کارگاه آموزشی با موضوع «مناطق آزاد تجاری و مزیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در آن» صبح امروز یکشنبه 19 آبان ماه در محل سازمان اسناد و کتابخانه ملی تهران برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،در این کارگاه که با هدف معرفی مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد، «جعفرآهنگران» معاون برنامه ریزی، «محمد خضرایی منش» مدیر توسعه سرمایه گذاری و انتقال فناوری و «عبدالرسول خلیلی» کارشناس امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حضور داشتند.
مدیر توسعه سرمایه گذاری و انتقال فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در ابتدای این کارگاه به معرفی مشوق های قانونی و معافیت های 20 ساله مالیاتی و مزیت های فعالیت های اقتصادی در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور پرداخت.
محمد خضرایی منش همچنین توضیحاتی در خصوص فرآیند حمایت از ایده های کارآفرینی در مراکز نوآوری و فناوری در مناطق آزاد کشور به حاضرین ارائه داد.
در ادامه برگزاری این کارگاه آموزشی، جعفر آهنگران معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نیز تاریخچه ای از ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نحوه اداره این مناطق در کشور ارائه کرد.
در پایان این کارگاه آموزشی، نشست پرسش و پاسخی نیز با حضور کارشناسان مناطق آزاد و حاضرین برگزار شد و حاضرین سوالات خود را در زمینه نحوه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مناطق آزاد مطرح کردند. 

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/16085/برگزاری-کارگاه-آموزشی-معرفی-مزیت-های-اقتصادی-و-سرمایه-گذاری-در-مناطق-آزاد-کشور
بستن   چاپ