مجری برگزاری نمایشگاه بین المللی پوشاک 98 خبر داد:
جزئیات هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی پوشاک تهران/ روند رو به رشد نمایشگاه سال جاری
شنبه 18 آبان 1398 - 14:16:38

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت سامع پاد نوین و مجری نمایشگاه بین المللی پوشاک 98 در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی پوشاک تهران در تاریخ 18 الی 21 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، علی مرادی در مصاحبه تفصیلی با خبرنگار این پایگاه خبری به کمیته تشکیل شده برای برگزاری نمایشگاه و دعوت از شرکت‌های ذیربط اشاره و عنوان کرد: کار ثبت نام و دعوت از شرکت‌های ذیربط توسط کمیته تشکیل شده در اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران انجام می‌گیرد. اعضای این کیمته را اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، اتحادیه فروشندگان پوشاک تهران، انجمن صنایع پوشاک ایران و اتحادیه پیراهن دوزان ایران تشکیل می‌دهند. اعضای این کمیته، دعوت از شرکت‌های ذیربط برای حضور در نمایشگاه بین المللی پوشاک را بر عهده دارند.
مرادی سالن‌هایی که در سال گذشته پذیرای غرفه‌داران نمایشگاه پوشاک بودند را سالن 38A و 38B عنوان کرد و افزود: در نمایشگاه سال جاری سالن 41 نیز به نمایشگاه پوشاک تعلق گرفته و این موضوع نمایانگر رشد این نمایشگاه از نظر تعداد شرکت‌کننده و متراژ تحت پوشش نسبت به سال گذشته است.
وی در خصوص حضور مسئولین دولتی برای بازدید از نمایشگاه بین المللی پوشاک تهران گفت: حضور مسئولین وزارتخانه‌ها و ارگان‌های مربوط در نمایشگاه‌ها موجب آشنایی مسئولین با شرکت‌ها و مشکلاتشان و در نتیجه پیگیری حل آن‌ها می‌شود. سال گذشته دکتر رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و انجمن صنایع نساجی ایران از نمایشگاه بین المللی نساجی، بازدید کردند و در محل ستاد نمایشگاه نشستی با اتحادیه‌ها داشتند. طی این نشست مشکلات اتحادیه‌ها مطرح و صورتجلسه‌ ای تهیه شد. پیگیری موضوعات مطرح شده را تشکل‌ها بر عهده دارند.
مدیرعامل شرکت سامع پاد نوین در ادامه به برپایی همزمان نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی اشاره کرد و در این باره افزود: نمایشگاه ماشین آلات و مواد اولیه همزمان با نمایشگاه پوشاک در 6 سالن برگزار می‌شود. در این نمایشگاه دو سالن برای ماشین آلات، یک سالن برای نخ، دو سالن برای الیاف و مواد اولیه و یک سالن برای کالای خواب و منسوجات خانگی در نظر گرفته شده است./ نرگس جدیداسلام



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/16017/جزئیات-هفتمین-دوره-نمایشگاه-بین-المللی-پوشاک-تهران-روند-رو-به-رشد-نمایشگاه-سال-جاری
بستن   چاپ