برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی در ITE 2019
پنجشنبه 16 آبان 1398 - 10:31:43

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از ستاد خبری رویداد ITE، صندوق، همچنین از حضور مستقل شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حمایت مالی می‌کند. 

صندوق نوآوری و شکوفایی، بر اساس قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات از سال 1392 شکل گرفت.

 این صندوق به منظور تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، کاربردی کردن دانش و دستاوردهای پژوهشی و تکمیل زنجیره ایده/ محصول/بازار، از شرکت‌های دانش‌بنیان پشتیبانی و حمایت کرده و خدمات مالی و اعتباری از جمله کمک، تسهیلات و مشارکت برای آنها تامین می‌کند.

 هدف نهایی صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان یک نهاد توسعه‌ای، کمک به رونق اقتصادی کشور از طریق حوزه‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های برتر است. 

این صندوق، همکاری خود را با مرکز فابا و رویداد ITE، کلید زده است و همراه با جمعی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری‌های مالی در غرفه‌های 56، 57 و 58 سالن گلستان به شکل پاویون حضور خواهد داشت.

مرکز فابا، پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) را 28 تا 30 آبان سال جاری در «نمایشگاه بوستان گفت‌وگو»، برگزار می‌‌کند./ سارا اسلامی


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/15929/برپایی-پاویون-شرکت‌های-دانش‌بنیان-صندوق-نوآوری-و-شکوفایی-در-ITE-2019
بستن   چاپ